بنگاه‌ها




اجرای طرح فاصله‌گذاری به روش جدید در قطارهای رجا

 به‌منظور حفظ سلامت و آسایش مسافران و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، طرح فاصله‌گذاری به شیوه جدید در قطارهای رجا اجرایی و اعمال می‌شود.  معاون اجرایی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: در این طرح علاوه بر انجام کلیه تمهیدات بهداشتی لازم در خصوص ضدعفونی کردن قطارها و استفاده از ملزومات با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی؛ در هر کوپه حداکثر دو نفر (و یا اعضای یک خانواده) حضور خواهد داشت.  رضا عصاری گفت: این فاصله‌گذاری به‌صورت خودکار هنگام خرید بلیت از طریق درگاه‌های مختلف اعمال شده و هیچ هزینه اضافه‌ای بابت صندلی‌های خالی از مسافران دریافت نمی‌شود.  وی اظهار داشت: متقاضیان سفر با قطارهای رجا می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفن ١٥٣٩ (به صورت شبانه روزی و از سراسر کشور) تماس حاصل کنند.

دکتر وحدت خبرداد
آغاز ارائه تسهیلات صندوق نوآوری به  کسب و کارهای آسیب‌دیده بر اثر کرونا

 شرکت‌های دانش‌بنیان و شتاب‌دهنده‌ها به سامانه غزال مراجعه کنند. رئیس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی از آغاز حمایت مالی صندوق نوآوری از کسب و کارهای کوچک و متوسط اکوسیستم فناوری و نوآوری آسیب‌دیده بر اثر شیوع ویروس کرونا خبرداد. به‌گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر علی وحدت در مورد جزئیات تسهیلات حمایتی صندوق نوآوری از کسب و کارهای زیان ‌دیده بر اثر شیوع ویروس کووید-19 گفت: با توجه به مشکلاتی که شیوع ویروس کرونا در اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور ایجاد کرده است، صندوق نوآوری و شکوفایی با هماهنگی با سایر دستگاه‌های اجرایی کشور مصوب کرد که از شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین شرکت‌های فناور، خلاق، استارتاپ‌ها و شتاب‌دهنده‌های فعال در اکوسیستم فناوری و نوآوری حمایت کند. بر این اساس مقرر شد تسهیلاتی هم‌راستا با تسهیلاتی که دولت جمهوری اسلامی ایران مصوب کرده در صندوق اجرا شود. وحدت با اعلام اختصاص تسهیلات برای حمایت از شرکت‌های کوچک و متوسط دانش‌بنیان، فناور، خلاق، استارتاپ‌ها و شتابدهنده‌هایی که کسب و کارشان به‌دلیل شیوع ویروس کرونا آسیب دیده است، گفت: این تسهیلات تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان برای کسب و کارهای کوچک و متوسط با نرخ ۹ درصد در اختیار شرکت‌ها قرار می‌گیرد. این تسهیلات با پایش وضعیت فعالیت و اشتغال شرکت‌ها طی ۶ ماه پرداخت خواهد شد. بعد از آن ۶ ماه جهت بازیابی توان شرکت‌ها تنفس داده می‌شود و تسهیلات طی یک سال بعد به‌صورت اقساطی بازپرداخت خواهد شد. رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ادامه داد: شرکت‌های دانش‌بنیان و شتابدهنده‌‌ها می‌توانند به‌صورت مستقیم به سامانه غزال مراجعه کرده و با شرح مستنداتی که نشان‌دهنده آسیب‌دیدگی آنها بعد از شیوع بیماری کووید- ۱۹ است درخواست خود را اعلام کنند. تقاضاها توسط کارشناسان بررسی و پاسخ داده می‌شود. رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در پایان با تأکید بر اینکه شرکت‌های دانش بنیان وفناور کشور دوشادوش کادر درمان در جبهه مقابله با کرونا آماده ارائه خدمات به مردم است، خاطرنشان کرد: ما با تکیه بر توان محققان و فناوران جوان کشور می‌توانیم در مرزهای دانش و فناوری، محصولات پیشرفته و دارای استانداردهای روز دنیا تولید کنیم که فراتر از بازارهای ملی، در بازارهای صادراتی و بین‌المللی نیز امکان رقابت داشته باشند.

با حمایت مالی بانک رفاه، بخش سرطانی بیمارستان امام خمینی(ره) تجهیز شد

 بانک رفاه در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود و در امری خداپسندانه، به منظور تجهیز بخش سرطانی بیمارستان امام خمینی(ره)، از این بیمارستان حمایت مالی کرد. به‌گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مدیر امور ناحیه یک این بانک در مراسمی که به‌همین منظور برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های کادر درمانی این بیمارستان گفت: با حمایت مدیران عالی و مشارکت همکاران در بانک رفاه، این بانک در ایام شیوع ویروس کرونا حضوری فعال و سهمی قابل توجه در حیطه مسئولیت‌های اجتماعی داشته است و علی‌رغم تمامی ریسک‌های مرتبط با حضور در محیط بانکی، با اعطای تسهیلات به شرکت‌های دارویی و بهداشتی ضمن حمایت از آنان سعی کرده است تا رفاه حال هموطنان را فراهم آورد. در ادامه مراسم، دکتر صادق نیت رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) نیز با قدردانی از بانک رفاه در تجهیز بخش مبارزه با سرطان این بیمارستان به آثار معنوی و اخروی این امر اشاره کرد و گفت: به یاری خداوند این مجموعه در نظر دارد تا ضمن خرید و نصب هر چه سریع‌تر تجهیزات تخصصی در این بخش، رفاه حال مراجعان خود را فراهم کند که قطعاً حمایت بانک رفاه می‌تواند کمک شایانی به این امر داشته باشد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7329/8/541284/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها