شهروند مجـــازی




یگانه خدامی

هشتـگ
#سحر_قریشی

ویدئویی که از برخورد سحر قریشی با یک پاکبان فضای سبز منتشر شد خشم و ناراحتی بسیاری از کاربران را همراه داشت. این بازیگر سینما به این بهانه که لباسش هم‌‌رنگ لباس پاکبان است می‌خواست با او عکس بگیرد که پاکبان به او گفت برو. قریشی در واکنش به این برخورد گفت: «فقط این مونده بود به ما بگه برو.»
واکنش‌های منفی به این فیلم تا آنجا پیش رفت که مجید فراهانی یکی از اعضای شورای شهر تهران در اینستاگرامش نوشت شکایت مدیریت شهری از قریشی را پیگیری می‌کند تا این بازیگر از پاکبان عذرخواهی کند. همه این ماجراها باعث شد سحر قریشی یکی از سوژه‌های روز شبکه‌های اجتماعی باشد: «‏سرکار خانوم قریشی برای انسان از اسم اشاره «این» استفاده نمیشه. علاوه بر حداقل سواد سینماییت از حداقل شعور اجتماعی هم برخوردار نیستی»، «‏همون عکس رو هم اگر با کارگر شهرداری می‌گرفت می‌ذاشت اینستا بعد یه انشا براش می‌نوشت از اینکه باید هواشونو داشته باشیم تو این روزا و قصه و اشک و آه. ولی اینجا یکی فیلمشو گرفت وقتی می‌گفت: فقط مونده بود این به ما بگه برو. همیشه یه صحنه هست و یه پشت صحنه»، «‏ظاهراً ‎سحر قریشی این توانایی رو داره تا کاری کنه که یک شبه اذهان عمومی از قیمت نفت، بحران کرونا و... به شیرین‌کاری اون شیفت کنه»، «‏نهایت بی‌فرهنگی یک آدم میتونه همین باشه که نه تنها بدون اجازه از شخصی فیلم و عکس بگیری بلکه توهین هم بکنی! حالا کافیه از خود همین سلبریتیا بدون رضایت عکس بگیری تا ببینی چطوری تبدیل به استادان اخلاق میشن»، «‏از ‎سحر قریشی زیاد توقع نداشته باشید اگر مصاحبه‌اش با رضا رشیدپور را دیده باشید متوجه می‌شوید که به‌عنوان هنرپیشه سینما حتی سواد سینمایی ابتدایی هم ندارد....»

ماجرا
پراید ۷۰ میلیون تومانی

پراید باز هم سر زبان‌ها افتاد. آن هم با افزایش قیمت. دیروز خبرهایی از فروش پراید به قیمت ۶۷ تا ۷۰ میلیون تومان منتشر می‌شد و این مسأله باعث شد دوباره کاربران به دلایل افزایش قیمت این خودرو در کنار بی‌کیفیت و ناامن بودن آن بپردازند: «‏دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفته: پراید 100 میلیون تومان می‌شود. پ ن: تو رو خدا این خبرای خوب رو یدفعه پشت هم ندید، قلب ما باتریه.»، «‏یادتونه مردم کمپین نه به خرید خودرو راه انداخته بودن، بعد دولت وام داد همه خریدن بهشون می‌گفتیم شما پراید ۲۰ میلیونی رو چهل میلیون خریدید، اما الان که خوب دقت می‌کنم در هر صورت سود کردند»، «‏خیلی جالبه. پراید و تقریباً تمامی خودروهای داخلی بی‌کیفیت و نامناسب هستند و قیمت‌های بسیار بالایی دارند ولی ظاهراً فقط پراید داره که همه رو اذیت میکنه. پراید شده ناجی در زمان تحریم. اگر درباره چرخه تولید و اشخاص وابسته‌اش چیزی نمیدونی ساکت باش»، «‏پراید 111شده 73 میلیون.این آشغال 22 تا 24 تومن بود. اصلاً دلم نمیاد به یه جوون بفروشم این قیمت.»، «‌‎نفت مجانی شد اما پراید همچنان در حال ‎گران شدنه.»، «‏چه چیزی امروز می‌تونست تعجبت رو برانگیزه؟! پراید ۷۰میلیون شد!»، «‏پراید ٦٧ میلیون! پرااااااااید ٦٧ میییییلیووووووون تومن!!! ریال نه‌ها
توجه فرمودید؟ پراید ها! پراید هست... پراید! همین پراید که زه روى درش هم آپشنه ٦٧ میلیون تومن شده! همین پراید که سر نمره کردن و نکردنش دعوا هست...همون شده ٦٧ میلیون تومن! ٦٧٠ میلیون ریال وجه رایج مملکت! برو تو صف!»، «‏حتی ممکنه یه روزی نفت هم مفت بشه، طلا ارزون بشه ولی پراید همیشه ارزشش بیشتر میشه. روی پراید سرمایه‌گذاری کنین.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7329/16/541322/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها