نجات از اعدام با کمک دو فوتبالیست پیشکسوت



گروه حوادث/  مرد زندانی که در دوران محکومیتش هم سلولی خود را به‌قتل رسانده بود با جلب رضایت خانواده مقتول و پرداخت دیه‌ای که با کمک دو فوتبالیست نیکوکار کشورمان فراهم شد از مجازات مرگ نجات یافت.
به‌گزارش خبرنگار «ایران»، این مرد 15 سال قبل در جریان یک نزاع مرتکب قتل شده بود اما پس‌از اینکه به قصاص محکوم شد توانست با جلب رضایت اولیای دم به حبس محکوم شود. اما در سال 93 و در حالی که دوران محکومیتش را می‌گذراند با یکی از هم سلولی‌هایش درگیر شد و او را نیز به قتل رساند.
رشید 38ساله درجریان محاکمه درحالی که اتهامش را قبول داشت مدعی شد که فقط برای دفاع از خودش با مقتول درگیر شده واصلاً هیچ انگیزه‌ای برای کشتن او نداشته است.
این زندانی درحالی‌که اتهام خود را دفاع مشروع می‌دانست با حکم قضات دادگاه کیفری استان البرز به اتهام قتل عمد به قصاص محکوم شد.
قاضی نریمانی رئیس شعبه ششم اجرای احکام دادگستری استان البرز درباره اتهام دوم این مرد گفت: این متهم به‌دنبال ابتلا به بیماری‌ صعب‌العلاجی که در زندان دچار شده است شرایط وخیمی دارد با این حال وی در اوج نا امیدی توانست با جلب رضایت اولیای دم و پرداخت یک میلیارد و صد میلیون تومان که با کمک دو نفر از نیکوکاران پیشکسوت در عرصه فوتبال کشورمان فراهم شد دیه درخواستی اولیای دم را پرداخت و از قصاص رهایی یافت.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7340/12/542477/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها