اخبـــــار



بابت اتفاقات مربوط به دیاباته و میلیچ عذرخواهی می‌کنم
سعادتمند: مجیدی جزو شناسنامه استقلال است

احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال درباره دیدارش با سرمربی این باشگاه گفت: «اخیراً دیدم مباحثی درباره ملاقات من و فرهاد مجیدی مطرح شده، در صورتی که سرمربی تیم مدتی در خارج از کشور و قرنطینه کشور امارات بود، پس از اینکه به ایران بازگشت با هماهنگی من نیاز بود که به منزل پدری‌شان که روح‌شان شاد باشد، برود. بنده هم چند روزی به‌دلیل بحث اسپانسر و قراردادها گرفتار بودم، اما امروز در مجموعه انقلاب و در فضای صمیمی و دوستانه ملاقات کردیم. هر دو انتظارات‌مان را گفتیم که در چارچوب پروتکل‌های بین‌المللی بود. نگاه‌های من و مجیدی نزدیک به هم است و می‌توانیم قدم‌های خوبی برای موفقیت در داخل زمین برداریم. مجیدی یکی از شناسنامه‌های استقلال است و بنده از او حمایت می‌کنم. با رفع موانع و اینکه او کسب و-کار خودش را انجام دهد، می‌توانیم موفق باشیم. هواداران دل‌نگران نباشند و بدانند همه یک تیم هستیم.» سعادتمند در خصوص بحث حفظ شیخ دیاباته و هروویه میلیچ هم توضیح داد: «شخصاً به این دو بازیکن ارادت دارم، چون دیدم بر خلاف کسانی که اصرار دارند قراردادشان فسخ شود، پایبند به قرارداد و اصول حرفه‌ای فوتبال هستند و دوست دارند زودتر تمرینات آغاز شود تا در کنار تیم و هواداران باشند. ما دیاباته و میلیچ را حفظ خواهیم کرد. در تلاش هستیم با دوستانم مطالبات این دو عزیز را پرداخت کنیم. بابت ارسال فیش‌های جعلی یک هوادار خارج نشین هم از هواداران پوزش می‌خواهم و از پادوانی دعوت می‌کنیم که به ایران بیاید تا در مراسم خوبی از او تجلیل کرده و طی حکمی او را عضو افتخاری و دائم استقلال کنیم.»

پیروانی: پای لیگ‌های دیگر را وسط کشیدند

افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌و‌گو با رادیو جوان، در خصوص نامه کانون مربیان و اینکه آیا پایان دادن به مسابقات لیگ ناحقی در حق پرسپولیس است، اظهار داشت: «نظر کانون مربیان برای من قابل احترام است، چون آنها بزرگتران و پیشکسوتان من هستند اما اجازه بدهید مخاطب من کانون مربیان نباشد. هر کسی نسبت به رتبه خودش اظهارنظر می‌کند و منافع خودش را در نظر می‌گیرد. می‌گویند 4 تیم اول برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا معرفی شوند اما راضی نیستند پرسپولیس را به‌عنوان قهرمان معرفی کنند. تیم‌هایی که باید به لیگ برتر صعود کنند، چه می‌شوند؟ تیم‌هایی که باید از لیگ دو به لیگ یک بیایند چه؟ باید به زندگی کردن کنار کرونا عادت کنیم. ما راضی نیستیم خون از بینی کسی بیاید اما نباید بحث‌ها را احساسی کنیم. دوستان می‌گویند لیگ فرانسه تعطیل شده اما به محض اینکه پاری سن‌ژرمن به‌عنوان قهرمان معرفی شد، حرف از لیگ‌های دیگر زدند.»

هواپیمای منچسترسیتی مختص حمل بار بیماران کرونایی شد

با شیوع کرونا در انگلیس، تمام فعالیت‌های ورزشی دچار تعلیق شدند و اعضای تیم‌های فوتبال در وضعیت قرنطینه خانگی قرار گرفتند. البته برخلاف بازیکنان تیم منچسترسیتی که در هفته‌های اخیر در خانه بسربردند، هواپیمای خصوصی متعلق به باشگاه، بدون فعالیت نماند. این جت خصوصی جهت کمک به امور نیازمندان بیماران کرونایی از طرف باشگاه اختصاص داده شد. طبق گزارش روزنامه دیلی میل، این جت در هفته‌های اخیر به جابه‌جایی بار پرداخت و کالاهایی که مورد نیاز بیماران کرونایی بود، را حمل کرد. بخصوص 24 تن گوشت از سودان را برای تأمین غذای بیماران حمل کرد.

بلیت بیزینس کلاس و اجاره منزل برای معاون استقلال

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان دوشنبه در نامه‌ای به وزارت اطلاعات خواستار برخورد با مفسدان فوتبال شد. وی در این نامه تأکید کرد برخی واسطه‌ها با آوردن بازیکنان خارجی به فوتبال ایران فضای ناسالمی را در این رشته به‌وجود آورده‌اند. به‌گزارش فارس، یکی از باشگاه‌هایی که طی سال‌های اخیر حرف و حدیث‌های زیادی در مورد نحوه جابه‌جایی بازیکنان و همچنین شیوه اداره‌اش مطرح شده، استقلال است. نکته عجیب‌تر از عقد قرارداد یا نحوه پایان همکاری با مربیان و بازیکنان این تیم، نظارت روی عملکرد مدیران است. به‌طور مثال، چرا مدیرعامل یا معاون ورزشی یک باشگاه که زیان‌ده محسوب می‌شود و زیر نظر دولت فعالیت می‌کند، باید از بلیت بیزینس کلاس برای سفرهای خود استفاده کنند؟ چرا باید معاون ورزشی استقلال منزلی که در اختیار سرور جباروف (بازیکن وقت تیم) بوده را در اختیار بگیرد؟ این در حالی است که شنیده می‌شود اجاره این واحد مسکونی، رقمی قابل توجه و چند 10 میلیونی بوده است.

رضایت استراماچونی از کار در باشگاه‌هایی با میلیون‌ها هوادار

آندره‌آ استراماچونی که نیمه اول فصل جاری هدایت تیم فوتبال استقلال را برعهده داشت اما در ادامه به‌دلیل پرداخت‌های نامنظم حقوقش، قراردادش را به‌صورت یکطرفه با این باشگاه فسخ کرد، در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «گاتزتا رجیوناله» در خصوص سرمربیگری در خارج از ایتالیا اظهار داشت:«کار در ایتالیا همیشه اولویت من خواهد بود اما اینکه باشگاه‌های تاریخی با میلیون‌ها هوادار بشدت به‌دنبال استخدامم بوده‌اند، فاکتوری ارزشمند و رضایت‌بخش به‌منظور کار در این باشگاه‌ها بوده است.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7340/14/542491/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها