اخبار



توئیت دفتر رهبرمعظم انقلاب:
امام حسن(ع) شجاع‌ترین چهره‌ تاریخ اسلام است

همزمان با ولادت امام حسن(ع)، حساب توئیتری منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، در جدیدترین پست توئیتری خود، بخشی از سخنان ایشان درباره امام حسن(ع) را منتشر کرد.
متن این توئیت به این شرح است: «من معتقدم امام حسن مجتبى شجاع‌ترین چهره‌ تاریخ اسلام است. ایشان حاضر شد خود را و نام خود را در میان دوستان نزدیکش، فداى مصلحت واقعى کند و تن به صلح دهد، براى اینکه دیدبانى اسلام و حفاظت از قرآن و هدایت نسل‌هاى آینده‌ تاریخ را در موقع خود انجام دهد.»

در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا
پیشنهاد سازمان امور مالیاتی تصویب شد

 در جلسه روز شنبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی که با حضور سران سه قوه برگزار شد، پیشنهاد سازمان امور مالیاتی در جهت تسریع و تسهیل درانجام امور مؤدیان مالیاتی تصویب شد. براساس این مصوبه، مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات برارزش افزوده دوره چهارم سال 98 و سررسید پرداخت آن برای کلیه مؤدیان مالیاتی تا پایان اردیبهشت ماه جاری تعیین شد. به‌گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی ریاست جمهوری، دراین جلسه که به ریاست حجت‌الاسلام حسن روحانی تشکیل شد، گزارشی از اقدامات کارگروه تنظیم بازار در ایجاد تعادل در بازار و اجرای مصوبه قبلی شورای عالی هماهنگی اقتصادی در خصوص اطلاع‎رسانی گسترده قیمت‎ها و استفاده از نظارت مردمی و بهره‎گیری از شبکه نظارتی اتاق اصناف و اتحادیه‎های صنفی ارائه شد. شورای عالی هماهنگی اقتصادی با تأکید بر لزوم هماهنگی همه دستگاه‎ها در اجرای مصوبات کارگروه تنظیم بازار در زمینه مدیریت بازار کالاها و خدمات تصمیماتی گرفت. وزیر نفت نیز در این جلسه گزارشی را از اجرای طرح‌های تولید نفت از میادین مشترک گزارشی به اطلاع اعضای شورا رساند. موضوع افزایش سرمایه صندوق ضمانت صادرات، دیگر دستور این جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی بود که به تصویب رسید.

توزیع ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار بسته معیشتی

سخنگوی سپاه از آماده‎سازی و توزیع ۳ میلیون و۵۵۰ هزار بسته معیشتی و حمایتی توسط بسیج و سپاه‌های استانی در سراسر کشور خبر داد و گفت: خدمت‌رسانی سپاه و بسیج به هموطنان عزیز تا غلبه کامل بر ویروس منحوس کرونا تداوم خواهد داشت. به‌گزارش فارس، سردار رمضان شریف به تشریح آخرین اقدامات سپاه و بسیج در مقابله با کرونا پرداخت و با اشاره به برگزاری رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه در ایام ماه مبارک رمضان گفت: مرحله دوم این رزمایش همزمان با خجسته سالروز میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع)، در 27 استان آغاز شده است و در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر کمک مؤمنانه به نیازمندان؛ با استفاده از ظرفیت بسیج و سپاه‎های استانی، تا امروز بیش از 305 میلیارد تومان کمک‎های نقدی و غیر نقدی مردمی از طریق پایگاه‌های مقاومت جمع‎آوری و در قالب 3 میلیون و 550 هزار بسته معیشتی و حمایتی آماده و با حفظ کرامت و‌ شأن افراد توزیع شده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7343/2/542804/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها