ابراهیم حقیقی آثار روزهای کرونا را در معرض نمایش می‌گذارد




به‌تازگی گالری گلستان اعلام کرده است که قرار است آثار ابراهیم حقیقی هنرمند گرافیست پیشکسوت که در روزهای کرونا خلق شده‌اند به‌صورت آنلاین از اول خرداد منتشر شود.
حقیقی که ترجیح می‌دهد، گالری‌ها باز شود و آثارش روی دیوار دیده شود، در مورد انتشار آثارش به‌صورت آنلاین به «ایران» می‌گوید: «هنوز معلوم نیست تا اول خرداد همه کارها به اتمام برسند. امیدوارم تا اول خرداد گالری‌ها باز شوند. قصدم این بود که آثارم را در گالری به نمایش بگذارم، چرا که دیدن آثار روی دیوار با دیدن آن به‌صورت آنلاین بسیار متفاوت است.»
او در ادامه می‌گوید: «آثارم را در صفحه اینستاگرام که همه متأثر از ویروس کروناست منتشر کردم. اکنون که درقرنطینه خانگی به سر می‌بریم، تنها گزینه انتشار آثار به‌صورت آنلاین است.
البته باید این آثار تست بدهند و من منتظر نتیجه آن هستم که آیا قابلیت انتشار در فضای مجازی را دارد یا نه؟»  این هنرمند پیشکسوت بسیار پرکار است. چرا که در این روزهای قرنطینه روزی 2 اثر کار کرده است و تاکنون به 100 اثر رسیده است. حالا او با خلق آثاری با نمادهای ویروس کرونا مثل ماسک، ژل ضدعفونی‌کننده و دستمال کاغذی کرونا را به دنیای هنرهای خود برده است.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7343/15/542820/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها