دیگه چه خبر؟




بازداشت نماینده مجلس دهم
 خبر اول اینکه محمد عزیزی نماینده سابق مجلس و یکی از متهمان پرونده فساد در حوزه خودرو سه‌شنبه شب با حکم مرجع قضایی برای اجرای حکم محکومیت بازداشت شد. به‌گزارش تسنیم برخی اخبار حاکی است فریدون احمدی دیگر نماینده سابق مجلس نیز در همین ارتباط بازداشت خواهد شد. براساس اعلام سخنگوی قوه‌قضائیه، محمد عزیزی و فریدون احمدی نمایندگان مجلس دهم به‌جرم معاونت در اخلال در نظام توزیع خودرو هر کدام به 61 ماه حبس تعزیری محکوم شده‌اند.

عذرخواهی میرسلیم بابت مصاحبه با بی‌بی‌سی
 خبر دیگر اینکه در آستانه افتتاح مجلس یازدهم مصاحبه سید مصطفی میرسلیم منتخب تهران با شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی فارسی واکنش‌های انتقادی را بخصوص در فضای مجازی به‌دنبال داشته است. میر سلیم در همین ارتباط در حساب توئیتری خود نوشت: «‌این مصاحبه در شرایط مشغله زیاد کاری و بدون توجه به ماهیت تماس گیرنده انجام شده است. در هر حال از بی‌دقتی خود در اصل پاسخ دادن به ‎بی‌بی‌سی که مواضع خصمانه آن برای ملت مشخص است، صرف نظر از محتوای آن، از محضر شریف مردم ‎پوزش می‌طلبم.»

 اتهامی متوجه استاندار خوزستان نیست
 دست آخر اینکه دادسرای عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد که پرونده اتهامی در خصوص استاندار خوزستان، در دادسرای تهران مطرح نیست.به گزارش روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، در جریان رسیدگی به پرونده اتهامی امید اسد بیگی و سایر متهمین مرتبط با وی در جلسه مورخ ۹۹/۲/۲۹ در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی، مطالبی از جانب افراد و اشخاص مختلف در رابطه با استاندار خوزستان مطرح شد که این مطالب در فضای مجازی بازنشر پیدا کرده است.نظر به اینکه انتساب هرگونه اتهام یا مطلب ناروا به اشخاص، در صورتی قابلیت استناد دارد که مراحل و سیر قضایی خود را طی کرده باشد و در خصوص مشارالیه (استاندار خوزستان) پرونده اتهامی در دادسرای تهران مطرح نبوده و بر همین اساس وارد کردن اتهام به وی غیرموجه و فاقد مشروعیت قانونی است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7357/3/544180/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها