خبرخوان




تشکیل پرونده تخلف برای 469 شرکت فلزی
سید مجتبی سجادی از تخلف 151 هزار میلیارد ریالی 469 شرکت فلزی خبر داد و گفت: از ابتدای اردیبهشت سال‌جاری تاکنون، پرونده این شرکت‌های متخلف تشکیل و جهت صدور رأی به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
آغاز پرداخت وام ۶ میلیون تومانی به ۱۱۳ هزار راننده
معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی از آغاز پرداخت وام ۶ میلیون تومانی به ۱۱۳ راننده بخش مسافری کشور خبر داد. شهرام آدم‌نژاد ادامه داد: برای جبران بخشی از خسارت‌های وارد شده به رانندگان بخش مسافری، به آنهایی که دارای بیمه تأمین اجتماعی هستند از امروز پیامک ارسال می‌شود و از هفته آینده پرداخت وام به این رانندگان آغاز خواهد شد.
افت ۵۰ درصدی صادرات ایران به چین
مجیدرضا حریری رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین گفت‌: آمار سه ماهه مبادلات با کشور چین افت 34 درصدی را نشان می‌دهد و اعلام می‎کند که این آمار برای چهارماهه سال نیز روند مثبتی نخواهد بود. این آمار در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن حدود 15 درصد و در بدترین حالت نیز حدود 25 تا 30 درصد است.
جزئیات برنامه جدید دولت برای رفع چالش مسکن
معاون وزیر اقتصاد خبر داد، پیشنهاد ایجاد صندوق‌های سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات(REITs) برای حل مشکل مسکن به سازمان بورس ارائه شد. محمدعلی دهقان دهنوی با اشاره به چالش‌های ایجاد شده در حوزه مسکن تأکید کرد: با بررسی‌های انجام شده در معاونت اقتصادی وزارت اقتصاد و لحاظ کردن شرایط مختلف پیشنهاد ایجاد صندوق‌های ریتس از سوی معاونت اقتصادی وزارت اقتصاد به سازمان بورس و اوراق بهادار ارائه شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7357/7/544256/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها