تهران بازهم لرزید




گروه حوادث / ظهر روز گذشته زمین ‌لرزه‌ای به ‌بزرگی 4/4 ریشتر در عمق ۱۲ کیلومتری زمین تهران را لرزاند.
مرکز لرزه‌نگاری دانشگاه تهران اعلام کرد که این زلزله ساعت ۱۳:۴۱ در دماوند، پردیس، فیروزکوه، تهران(بخصوص در شرق و شمال شرق تهران) و همچنین سمنان احساس شده است.
مهدی ولی‌پور، سرپرست سازمان امداد و نجات کشور در گفت‌و‌گو با مهر گفت: پس از وقوع زلزله دو تیم ارزیاب به منطقه پردیس اعزام شدند اما گزارشی از خسارات احتمالی ارسال نشده است. به گزارش مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران، مرکز زلزله ۷ کیلومتری دماوند (تهران)، ۱۲ کیلومتری رودهن (تهران)، ۱۵ کیلومتری بومهن (تهران) بود.
مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور نیز گفت: زلزله ۴ ریشتر مصدومی نداشته است. معمولاً مصدومان زلزله‌هایی با این حجم هنگام فرار دچار مصدومیت می‌شوند. مدیر کل مدیریت بحران استان تهران نیز در پی وقوع زلزله ضمن اینکه از شهروندان خواست آرامش خود را حفظ کنند از آماده باش تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی در سطح استان خبر داد. جلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی نیز گفت: در پی زمین لرزه 4 ریشتری تهران٬ خودروهای عملیاتی از داخل آشیانه‌ها خارج شدند که این به معنای اعلام بحران نیست و فقط جنبه پیشگیرانه دارد. نیروهای آتش‌نشانی همیشه در آماده باش هستند و آمادگی آنان منوط به وقوع بحران نیست.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7357/12/544275/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها