بنگاه



عرضه اوراق گواهی سپرده در شعب بانک توسعه تعاون

اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (عام) با نرخ سود علی‌الحساب سالانه 18 درصد در شعب بانک توسعه تعاون عرضه می‌شود.
به‌گزارش بانک توسعه تعاون، با توجه به صدور مجوز انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (عام) از سوی بانک مرکزی، این اوراق هم‌اکنون تا پایان شهریورماه سال‌جاری به متقاضیان واگذار می‌شود و پرداخت سود در مقاطع یک‌ ماهه انجام می‌شود. مدت اوراق یک‌ساله بوده و نرخ بازخرید قبل از سررسید، 10 درصد سالانه است. متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به کلیه شعب بانک توسعه تعاون در سراسر کشور، نسبت به تکمیل فرم درخواست گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری عام، اقدام فرمایند.

‌رفاه و معیشت بهتر کارگران با بانک رفاه

بانک رفاه کارگران، در صف مقدم ایجاد اشتغال پایدار، تولید رقابتی و سالم و رفاه، سلامت و معیشت کارگران ایران ‌زمین گام برمی‌دارد و هدف مدیران این بانک سلامت‌محور و حامی معیشت و رفاه کارگران، همواره این بوده و خواهد بود که چرخ اشتغال و تولید باید باهم حرکت کند. به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران به نقل از پایگاه خبری دنیای بانک و بیمه، از جمله اقدامات بانک رفاه کارگران در این راستا می‌توان به این موارد کلیدی اشاره کرد:
1- تخصیص تسهیلات قرض‌الحسنه و مرابحه به‌منظور تأمین نیازهای ضروری و موردنیاز کارگران نمونه کل کشور، اعضای اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری و کاروان ورزش کارگری جمهوری اسلامی ایران.
2- تخصیص تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی شناسایی‌شده مشکل‌دار در پرداخت حقوق معوق کارگران بیمه‌شده معرفی‌شده از سوی اداره‌های کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اساس توزیع استانی تعیین‌شده توسط وزارت متبوع.
3- تخصیص تسهیلات مرابحه به کارگران بیمه‌شده معرفی‌شده از سوی اداره‌های کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قالب طرح حمایت برای تأمین اموال و خدمات موردنیاز.
4- اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به معرفی‌شدگان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) در قالب تفاهمنامه و تبصره‌های قانون بودجه کشور در جهت کمک به کارآفرینی، اشتغال‌زایی و ایجاد مشاغل خانگی بویژه موارد مربوط به زنان سرپرست خانوار.
5- اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت در راستای بهره‌برداری بهینه از ظرفیت‌های استان‌های محروم به منظور ایجاد و تثبیت اشتغال پایدار در قالب طرح برکت.

‌مبین انرژی خلیج فارس به رزمایش همدلی پیوست
توزیع ۵۰۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان

شرکت مبین انرژی خلیج فارس در راستای توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر انفاق و کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان بویژه در شرایط کنونی اپیدمی کرونا، به پویش رزمایش همدلی برای ایران همدل پیوست.
به‌گزارش روابط عمومی شرکت مبین انرژی خلیج فارس، این شرکت در اقدامی هماهنگ با دستگاه‌های مدد‌رسان، کمک‌های خود به خانواده‌های کمتر برخوردار در چهار شهرستان عسلویه، کنگان، جم و دیر را آغاز کرد.
در گام اول، شرکت مبین انرژی خلیج فارس، پانصد بسته مواد غذایی به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال رأساً و به‌صورت مستقیم بین نیازمندان توزیع کرد. گفتنی است این کمک‌ها ادامه خواهد داشت و 500 بسته دیگر بین این خانواده‌ها توزیع خواهد شد.‌‌

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7358/9/544299/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها