نامه اعتراضی 4 باشگاه لیگ برتری به وزارت ورزش کجاست؟

علی‌نژاد: در مشهد، تبریز یا قائمشهر مانده!





هفته گذشته باشگاه‌های تراکتور، ماشین‌سازی، نساجی و شهرخودرو در نامه‌ای به مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش خواستار جلوگیری از برگزاری مسابقات لیگ‌ برتر فوتبال شدند. مسئولان این باشگاه‌ها حتی پا را فراتر گذاشته و در نامه‌شان تهدید به کناره‌گیری از لیگ و ارسال نامه به مراجعی چون ای اف سی و فیفا کردند. در این شرایط، مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش در پاسخ به این سؤال که آیا در جریان نامه این ۴ باشگاه‌ است، اظهار داشت: «این نامه تا الان (دیروز) به وزارتخانه نرسیده است. احتمالاً کسی که قرار بود نامه را برساند، گرفتاری‌اش زیاد بوده است. یا در مشهد، یا تبریز یا در قائمشهر مانده است! اصل نامه ۴ باشگاه را نمی‌دانم کجاست ولی ما نامه‌ای را دریافت نکردیم. انتشار نامه در رسانه‌ها و فضای مجازی مسیر اداری را طی نمی‌کند و قوانین خاص خودش را دارد.» او خاطرنشان کرد: «چیزی که ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم گرفت، این بود که برای مسابقات فوتبال از ۲۲ خرداد در لیگ برتر و دسته اول مجوز صادر کند. این مجوز در راستای بازگشایی پلکانی بود. تقریباً امروز اکثر صنوف و مشاغل بازگشایی شدند و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. به هر حال باید معیشت مردم هم به خطر نیفتد.»
علی‌نژاد که با برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد، افزود: «اینکه فدراسیون‌ها چه تصمیمی بگیرند، مربوط به خود فدراسیون‌هاست. فرهاد حمیداوی، مالک شهرخودرو دوست و برادر ماست و قدم او روی چشم ولی اینکه مسابقات برگزار شود یا نه، به فدراسیون مربوط است. در عین حال پروتکلی هم داریم که وزارت بهداشت آن را مصوب کرده است. این موضوع با مطالعه افراد سرشناس پزشکی صورت گرفته و قطعاً باید پروتکل اجرا شود.»
معاون وزیر ورزش خاطرنشان کرد: «کشورهایی مثل آلمان و ایتالیا کار خود را شروع کردند یا شروع خواهند کرد. شرایط ایتالیا و اسپانیا از ایران به لحاظ مرگ و میر خیلی بدتر است ولی آنها هم کارشان را آغاز کرده‌اند. ضمن آنکه این ویروس تا ۲ سال در ایران خواهد بود و در پاییز ما موج دوم این ویروس را شاهد هستیم و شرایط سخت‌تر خواهد بود. آن چیزی که ستاد مبارزه با کرونا به ما ابلاغ کرده، در اختیار فدراسیون‌ها قرار گرفته است. ما می‌گوییم آنها مجاز به برگزاری هستند و اجازه دادیم اما برگزاری آن یا عدم برگزاری بازی‌ها برعهده فدراسیون فوتبال خواهد بود.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7358/14/544348/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها