اخبـــــــار




آغاز لیگ جزیره از 28 خرداد، سری آ از 31 خرداد
صدای پای بازگشت فوتبال بلندتر شد

با گذشت 2 هفته از رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان، حالا لیگ‌های دیگر کشورهای اروپایی نیز در حال آغاز شدن است. بر همین اساس، قانون انجام 5 تعویض در هر بازی، در فدراسیون فوتبال پرتغال نیز به تصویب رسید و از 14 خرداد، لیگ این کشور برگزار خواهد شد. همچنین اتحادیه فوتبال انگلیس رسماً اعلام کرد فصل متوقف شده لیگ برتر این کشور از 28 خرداد ازسر گرفته خواهد شد و در اولین بازی هفته بیست و نهم، منچسترسیتی به مصاف آرسنال خواهد رفت. اما در شرایطی که تیم‌های حاضر در لیگ برتر از پنجشنبه تمرینات گروهی خود را آغاز کرده‌اند، بنابر اعلام رسمی مسئولان لیگ برتر انگلیس، در دور سوم تست کرونا ویروس از افراد حاضر در مسابقات، تست 4 فرد که عضو 3 باشگاه هستند، مثبت اعلام شده است. گفتنی است بر اساس اعلام وینچنزو اسپادافورا، وزیر ورزش ایتالیا دو بازی مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا 24 و 25 خرداد برگزار می‌شوند و در صورتی که همه چیز طبق برنامه پیش برود و اتفاق خاصی برای برگزاری بازی‌های سری A رخ ندهد، بازی‌ فینال جام حذفی نیز 28 خرداد در ورزشگاه المپیکو برگزار خواهد شد. ضمن اینکه او 31 خرداد را زمان ازسرگیری مسابقات سری A اعلام کرد. جالب اینکه حق پخش این بازی‌ها در اختیار شبکه تلویزیونی دولتی «رای» است که بازی‌های را به صورت رایگان برای مردم ایتالیا پخش می‌کند. فدراسیون فوتبال روسیه نیز اعلام کرد مسابقات لیگ این کشور از اول تیر با حضور 10 درصدی تماشاگران برگزار می‌شود. همچنین با اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال ترکیه، رقابت‌های لیگ این کشور از ۲۳ خرداد آغاز می‌شود. با این حال، فدراسیون فوتبال لبنان لغو مسابقات این فصل لیگ را به خاطر ویروس کرونا اعلام کرد.

حمیداوی: پول‌مان را بدهید، هرجا بخواهید بازی می‌کنیم

مالک باشگاه شهرخودرو در گفت‌و‌گوی تلویزیونی صحبت‌هایی داشت که نشان می دهد احتمالاً دغدغه اصلی او برای ازسرگیری مسابقات، مسائل و مشکلات مالی است، نه کرونا. فرهاد حمیداوی خطاب به مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «آقای پیروانی، فوتبال را تجارت می‌دانم. شما که از عشق به فوتبال صحبت می‌کنید، با 2 گونی عشق برای ما بلیت بخرید و هم پول ما (انتقال یحیی گل‌محمدی) را بدهید تا بتوانیم به تهران سفر کنیم. شما هرجا بگویید می‌آییم بازی می‌کنیم.»

انتقاد نشریه اکیپ از تعطیلی لیگ فرانسه

روزنامه فرانسوی اکیپ پس از اعلام تاریخ شروع دوباره مسابقات لیگ جزیره و سری‌ A و پیش از آن اسپانیا و آلمان، تعطیلی زودهنگام مسابقات لیگ فرانسه را زیر سؤال برده و اعتراض خود را با تیتر «مثل احمق‌ها؟» نشان داده است.

بازی تدارکاتی پرسپولیس لغو شد

هواداران پرسپولیس منتظر بودند تیم‌شان در اولین بازی خود در سال جدید به میدان برود اما لغو مسابقه دوستانه با نیروی زمینی و اخطار فدراسیون پزشکی ورزشی برای انجام مسابقات دوستانه سبب شد تا این دیدار برگزار نشود. با این حال در صورتی که آغاز مسابقات در همان تاریخ قبلی باشد، ستاد مقابله با کرونا در ورزش باید فکری به حال انجام مسابقات تدارکاتی هم بکند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7358/14/544349/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها