اخبـــــار




پرونده قتل دختر دانشجو دوباره رسیدگی می شود

گروه حوادث /پسر جوانی که حدود 7 سال قبل دختر دانشجویی را به قتل رسانده بود هفته آینده در شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه خواهد شد. به‌گزارش خبرنگار «ایران»، آرمان که در اسفند سال 92 به اتهام قتل دختری به‌ نام غزاله دستگیر و پس از اعتراف به قتل از سوی دادگاه به قصاص محکوم شد با نقض حکم از سوی دیوان عالی کشور بار دیگر و پس از گذشت حدود 7 سال روز یکشنبه 18 خرداد در شعبه پنجم دادگاه کیفری محاکمه خواهد شد.  این در حالی است که چند ماه قبل آرمان برای اجرای حکم اعدام به پای چوبه دار برده شد اما با مهلتی که پدر و مادر غزاله به وی دادند بار دیگر به زندگی برگشت. پدر و مادر مقتول که هنوز جسد دخترشان پیدا نشده است به آرمان مهلت دادند تا بگوید جسد غزاله را چه کرده است اما وی با وجود آنکه در روزهای نخست دستگیری اش به قتل غزاله در خانه شان اعتراف کرده و گفته بود جسد را داخل سطل زباله انداخته است حالا مدعی است که مرتکب قتل نشده است.

مرگ راننده تانکر حمل سوخت در آتش

گروه حوادث /واژگونی یک دستگاه تانکر با 20 هزار لیتر مواد سوختی روی پل جاجرود جان راننده را گرفت. این حادثه حدود ساعت 6 صبح شنبه در جاده دماوند رخ داد و یک دستگاه تانکر هنگام عبور از روی پل جاده قدیم ناگهان واژگون شد بعد از این واژگونی تانکر آتش گرفت و راننده که داخل کابین خودرو محبوس شده بود، در اثر سوختگی زیاد جان خود را از دست داد. سرهنگ سیاوش محبی- رئیس پلیس راه شرق استان
تهران - خستگی و خواب آلودگی و ناتوانی در کنترل تانکر را علت اولیه واژگونی و حریق تانکر حامل سوخت در جاجرود دانست و گفت: خروج حجم بالای مواد سوختی از تانکر باعث شد فضای اطراف خودرو هم شعله ور شده و منطقه دچار آسیب شود. وی گفت: علت دقیق این حادثه نیز پس از انجام اقدام‌های کارشناسی اعلام می‌شود.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7359/12/544414/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها