بازگشت شیخ به استقلال



شیخ دیاباته، مهاجم اهل مالی تیم استقلال پس از دریافت مطالباتش، بامداد شنبه از طریق سی‌آی‌پی فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد.  باشگاه استقلال هفته گذشته مطالبات این بازیکن را پرداخت کرد تا او مانعی برای حضور در ایران نداشته باشد. دیاباته پس از ورود به ایران در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) از طریق بزاق دهان تست کرونا داد و نتیجه این تست منفی اعلام شد. او قرار است امروز (یکشنبه) در تمرینات تیم استقلال حضور یابد. مهاجم آبی‌ها در ۱۴ بازی برای این تیم ۱۱ گل به ثمر رسانده است. دیاباته پس از بازگشت به کشورمان گفت که هیچ چیز از جمله تست کرونا برای او سخت نیست. او بیان داشت: «از اینکه دوباره به ایران برگشتم، بسیار خوشحالم. سفر بسیار طولانی بود و به همین علت خسته هستم.»
در حالی که تیم‌های سپاهان، تراکتور، فولاد خوزستان و پرسپولیس همچنان تعدادی از بازیکنان لژیونر خارج نشین خود را به دلایل مختلف در تمرینات نمی‌بینند و بعضی از این تیم‌ها نیز درگیر مبتلایان به ویروس کرونا چه در بین بازیکنان  یا اعضای کادر تدارکاتی و فنی هستند، این استقلال است که با پیوستن مهاجم گلزن خود دیاباته با تمام بازیکنان و بدون مصدوم در حال آماده‌سازی خود برای شروع لیگ و جام حذفی و برگزاری بازی عقب افتاده با فولاد خوزستان در تاریخ 29 خرداد است.
کادر فنی استقلال و فرهاد مجیدی که در اسفندماه بیشترین تعداد مصدوم را در بین تیم‌های لیگ برتری داشتند، حالا با در اختیار داشتن تمامی بازیکنان می‌توانند اندیشه‌های تاکتیکی خود را در تمرینات پیاده و در مسابقات از آن استفاده کنند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7359/14/544423/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها