اخبــــار



داورزنی: پول کولاکوویچ آماده است او مثل فوتبالی‌ها نمی‌شود

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در خصوص اینکه فدراسیون والیبال چه برنامه‌ای برای تسویه حساب با کولاکوویچ دارد، اظهار داشت: «همه امور تسویه حساب انجام شده و پول این مربی آماده است. فکر می‌کنم ظرف یکی دو روز آینده از طریق سیستم بانکی پول به حساب این مربی واریز خواهد شد یا در نهایت به شکل نقدی به نماینده این مربی مطالباتش را تقدیم خواهیم کرد. نگرانی در مورد پرداخت مطالبات کولاکوویچ وجود ندارد و قطعاً مشکلاتی که فوتبالی ها برای پرداخت پول داشتند برای کولاکوویچ پیش نمی‌آید و او مثل فوتبالی‌ها نمی‌شود.» او در پاسخ به این سؤال که تکلیف سرمربی تیم ملی چه می‌شود، گفت: «قرار است ظرف  یکی دو هفته آینده نتیجه لازم را بگیریم. شاید ترکیب سرمربی تیم ملی ایرانی ـ خارجی باشد و باید ببینیم چه جمع‌بندی انجام می‌دهیم. ممکن است یک مربی ایرانی با مدیر فنی خارجی داشته باشیم و البته طبق منابع مالی که در اختیار داریم، این قضیه را مدیریت خواهیم کرد.»

ضرر ۲۰ میلیارد تومانی پرسپولیس در صورت قهرمانی!

روز گذشته اعلام شد که باشگاه پرسپولیس در صورت قهرمانی در لیگ نوزدهم 20 میلیارد ضرر می‌کند. این ضرر به دلیل عدم درآمدزایی لیگ فوتبال ایران و اضافه شدن آپشن در قراردادهای بازیکنان است. پرسپولیسی‌ها در صورت قهرمانی در فصل جاری 15 درصد افزایش دریافتی خواهند داشت و علاوه بر این آپشن‌های فردی دیگری همچون آقای گلی، تعداد پاس گل، تعداد کلین شیت، تعداد بازی‌های فصل و حداقل ۷۰ درصد حضور در بازی‌ها، ملی‌پوش شدن و... هم در قراردادهای بازیکنان دیده می‌شود که این رقم در حدود 20 میلیارد تومان است.

گزارش رسانه انگلیسی از آزمون

سایت «hitc» انگلیس امروز در گزارشی به آینده سردار آزمون، مهاجم زنیت پرداخت و نوشت: « سردار آزمون مهاجمی است که اعتراف کرده به دنبال ترک زنیت و لیگ روسیه در تابستان پیش رو است. او به دنبال تجربه جدیدی است. او با توجه به توانایی‌اش مشهور به «مسی ایران» است. پیش از این لستر سیتی و وستهام نیز با 30 میلیون پوند به دنبال این مهاجم بودند. البته ارتباط آزمون با آرسنال و اورتون را نیز نمی توان نادیده گرفت. فرهاد مشیری، مالک ایرانی باشگاه اورتون برای جذب هموطنش در تلاش است. بدون شک مشیری به مصاحبه هفته گذشته سردار توجه زیادی کرده است.»

 پیروزی دیناموزاگرب در حضور صادق محرمی

دینامو زاگرب کرواسی در ادامه دیدارهای تدارکاتی‌اش با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی رو در روی تیم اینتر زاپرشیچ قرار گرفت و پیروزی 4 بر یک را کسب کرد. صادق محرمی در ترکیب اصلی تیم دینامو زاگرب به میدان رفت.

حضور الله‌کرم استکی در لیگ هندبال رومانی

الله‌کرم استکی، ملی‌پوش هندبال ایران با عقد قراردادی یک ساله به تیم بوزائوی رومانی پیوست. کاپیتان تیم ملی هندبال ایران فصل گذشته در تیم پونته خنیل اسپانیا بازی کرد. وی سابقه حضور در تیم‌های دیناموبخارست و چسمه بخارست رومانی را دارد. شاهو نصرتی دیگر بازیکن ملی‌پوش هندبال ایران است که در لیگ رومانی و تیم زیمبریلور بازی می‌کند.

پیشنهاد باشگاه اتریشی به بشار رسن

پایگاه خبری الکورا اعلام کرد که هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس پیشنهادی از یک باشگاه اتریشی دریافت کرده است. به نوشته این پایگاه خبری قرارداد بشار رسن ملی‌پوش عراقی در پایان فصل با پرسپولیس به پایان می‌رسد و این بازیکن پیشنهاداتی از چند باشگاه عربی همچنین یک باشگاه اتریشی دریافت کرده است. بشار با وجود فشار هواداران ایرانی برای ماندن در پرسپولیس هنوز واکنشی نسبت به این پیشنهادات نشان نداده است. این بازیکن به دنبال دریافت مطالباتش از پرسپولیس است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7359/14/544425/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها