خط خبر



اسماعیل عفیفه، تهیه‌کننده مجموعه نمایشی «جیران» که در چند ماه اخیر به‌دلیل شیوع ویروس کرونا تولید خود را متوقف کرده بود حالا مدتی است که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بار دیگر کار خود را آغاز کرده است .
سیروس مشفقی - شاعر - در سن ۷۷سالگی از دنیا رفت. سیروس مشفقی مشهور به شاعر روستا، ‌زاده یکم فروردین ۱۳۲۲ در پل سفید (سوادکوه) مازندران بود.
‌خانه هنرمندان ایران پس‌از سه‌ماه تعطیلی، از روز یکشنبه ۱۸ خردادماه فعالیت‌های خود را به‌صورت محدود آغاز می‌کند. ساعت کار این مجموعه فرهنگی و هنری همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در نظر گرفته شده است.
پست اینستاگرامی تازه نوید محمدزاده درباره شهید همت ضمن بازنشر در فضای مجازی با گمانه‌زنی رسانه‌ای همراه بوده است. این بازیگر بتازگی با انتشار تصویری از شهید محمدابراهیم همت نوشت: «نقشی که دوست دارم بازی کنم...» به‌دنبال انتشار این پست برخی رسانه‌ها از احتمال بازی او در نقش شهید همت نوشته‌اند و حتی تلاش‌های رضا میرکریمی در سال‌های قبل برای ساخت فیلمی سینمایی با موضوع شهید همت را یادآوری کرده‌اند.
یوهان رنک کارگردان «چرنوبیل» سریالی که برنده جایره امی شد، در حال مذاکره است تا با اقتباس از رمان مشهور جان فاولز مینی سریال «مغ» یا «مجوس» را بسازد.‌

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7359/15/544468/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها