آغاز پیش فروش محصولات دو خودروساز




گروه صنعتی ایران خودرو روز یکشنبه، پیش فروش ۱۲ محصول خود با موعد تحویل حداکثر ۱۲ ماهه را آغاز کرد.
به‌گزارش ایرنا، در این برنامه پیش فروش، خودروی پژو پارس ال ایکس با موتور تی. یو ۵ با پیش پرداخت علی‌الحساب ۳۹۹ میلیون ریالی، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با پیش پرداخت علی‌الحساب ۳۵۹ میلیون ریالی، پژو ۲۰۷ آی دستی با پیش پرداخت علی‌الحساب ۵۰۵ میلیون ریالی و دنا پلاس با پیش پرداخت علی‌الحساب ۵۳۹ میلیون ریالی ارائه شده که موعد تحویل همه این خودروها بهمن ۹۹ تا خرداد ۱۴۰۰ است.
همچنین پژو ۴۰۵ بنزینی اس ال ایکس با پیش پرداخت علی‌الحساب ۳۴۲ میلیون ریالی و پژو ۲۰۶ صندوق دار (وی ۸) با پیش پرداخت علی‌الحساب ۴۲۹ میلیون ریالی عرضه شده که موعد تحویل آنها آبان تا اسفند ۹۹ است. در این طرح، همچنین سمند ال ایکس ای‌اف‌۷ بنزینی با پیش پرداخت علی‌الحساب ۳۲۷ میلیون ریالی و دنا معمولی با پیش پرداخت علی‌الحساب ۴۷۲ میلیون ریالی موجود است که موعد تحویل آنها اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۰ ذکر شده است.
برپایه این طرح، سورن ای. ال. ایکس با پیش پرداخت علی‌الحساب ۴۲۶ میلیون ریالی و رانا پلاس با پیش پرداخت علی‌الحساب ۳۷۴ میلیون ریالی با موعد تحویل مهر ۹۹ تا خرداد ۱۴۰۰ عرضه شده است. سمند ال. ایکس با پیش پرداخت علی‌الحساب ۳۱۷ میلیون ریالی و پژو پارس سال با پیش پرداخت علی‌الحساب ۳۸۴ میلیون ریالی هر دو با موعد تحویل بهمن و اسفند ۹۹ عرضه شده‌اند.
پیش‌فروش محصولات جدید گروه سایپا آغاز شد
گروه خودروسازی سایپا نیز روز گذشته پس از پایان مراسم قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده عید سعید فطر، پیش فروش ۹ محصول خود را آغاز کرد که در بین آنها سه خودروی جدید برای نخستین بار عرضه می‌شوند.
پیش‌فروش ۹ محصول گروه خودروسازی سایپا از ساعت ۱۴ آغاز شد. در این طرح که بمدت سه روز و تا سه‌شنبه (۲۰ خردادماه) اجرا می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا به‌نشانی https://saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.
براساس این گزارش، متقاضیانی که پیشتر برای شرکت در روش فروش فوق‌العاده، نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده‌اند نیز لازم است با مراجعه مجدد به سایت مذکور نسبت به انتخاب خودرو اقدام کنند.
در طرح پیش‌فروش مذکور، هیچ‌گونه مبلغی به‌عنوان پیش‌دریافت تا قبل از اعلام اسامی منتخبان در قرعه‌کشی اخذ نمی‌شود.پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی، منتخبان باید در مدت ۴۸ ساعت نسبت به واریز وجه پیش‌پرداخت قیمت خودرو به‌صورت علی‌الحساب، انتخاب نوع و مدل خودرو و زمان تحویل اقدام کنند. همچنین در این طرح نیز همه محدودیت‌های قبلی همچون محدودیت کد ملی، داشتن حداقل ۱۸ سال سن و برخورداری از گواهینامه رانندگی خودرو، عدم امکان صلح و ممنوعیت انتقال خودرو به‌صورت وکالتی و نداشتن سابقه ثبت‌نام و صدور فاکتور خودرو در ۳۶ ماه گذشته نزد سایپا و ایران‌خودرو برقرار است.
در این زمینه «مجید باقری»، قائم مقام گروه خودروسازی سایپا ‌افزود: طبق وعده قبلی و به‌دنبال پیگیری و استقبال مشتریان، برای نخستین‌بار پیش‌فروش خودرو «شاهین» محصول جدید سایپا از روز یکشنبه آغاز ‌شد. به‌جز شاهین، دو محصول جدید دیگر سایپا یعنی «ساینا S» و «کوییکS» نیز برای نخستین‌بار در این طرح عرضه خواهند شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7364/7/544940/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها