اخبــــار



نرمش سلطانی‌فر در اساسنامه به خاطر هواداران فوتبال

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان درباره تغییرات صورت گرفته در اساسنامه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: «در بحث اصلاح اساسنامه همه تلاش ما بر این بود که این اصلاحیه به صورت قطعی، یک بار برای همیشه انجام شود تا در آینده مشکلی نداشته باشیم و این بلاتکلیفی برطرف شود. برنامه‌ریزی ما این بود که در 25 اسفند انتخابات را برگزار کنیم، اما نظر فیفا بر این بود که اول اساسنامه اصلاح شود و ما نیز قبول کردیم. با تلاش نبی، اصلاحات روی اساسنامه انجام و به فیفا ارسال شد. در نهایت درخواست آنها این بود که وزارت ورزش در مجمع نماینده‌ای نداشته باشد و این موضوع را در اساسنامه، غیرقانونی دانستند.» او ادامه داد: «درست است که فدراسیون فوتبال یک نهاد مستقل است اما مردم از ما انتظار دارند و هر جا که مشکلی پیش بیاید، قطعاً دلیل مشکل را از ما می‌پرسند. ما به خاطر منافع ورزش کشور و هواداران فوتبال، این نرمش را انجام دادیم، چون به هواداران این رشته احترام می‌گذاریم. تدبیر ما این بود که در مسأله اساسنامه فدراسیون فوتبال فشار نیاوریم. ما در وزارت ورزش هر کاری را که آغاز کردیم، از جمله ورود بانوان به ورزشگاه‌ها تلاش کردیم که کار به صورت قطعی انجام شود.»

زمان جراحی انصاری مشخص شد

پرسپولیس در حالی جمعه در بازی دوستانه مقابل سایپا به تساوی بدون گل رسید که سیدجلال حسینی کاپیتان این تیم با تشخیص کادر پزشکی به میدان نرفت. این تصمیم در پی این گرفته شده بود که حسینی کمی احساس درد می‌کرد و به‌همین خاطر برای بهبودی کامل بازی نکرد ولی ظاهراً حسینی مشکلی ندارد و دیروز هم در تمرینات این تیم شرکت کرد. همچنین محمد انصاری نیز که در تمرین روز چهارشنبه مصدوم و پس از گرفتن MRI مشخص شد که رباط زانوی چپ او پاره شده و به همین دلیل تا پایان فصل در پرسپولیس قطعاً غایب خواهد بود، قرار است با نظر پزشکان، اوایل تیرماه زانوی خود را جراحی کند و سپس اقدامات بعدی برای بهبودی کامل این بازیکن از سوی پزشکان انجام خواهد شد.

پادوانی چقدر از استقلال می‌خواهد؟

لئوناردو پادوانی مدافع برزیلی سابق استقلال که حاضر به دریافت صد هزار دلار از استقلال نشده، از طریق وکیلش به کمیته انضباطی فیفا شکایت کرده که چون در استقلال بازی می‌کرده و دچار معلولیت شده، این باشگاه ایرانی باید ۹ میلیون دلار بابت هر اتفاقی که برایش افتاده به او غرامت بدهد اما کمیته انضباطی فیفا در نهایت این شکایت را رد کرده و حتی پس از آنکه پادوانی شکایتش را به کمیته استیناف برد، بازهم دستش به جایی نرسید. حالا پادو شکایتش را به دادگاه CAS برده و تا 3 ماه آینده مشخص خواهد شد که او می‌تواند استقلال را به پرداخت رقم مورد نظرش محکوم کند یا نه.

سرمربی ذوبی‌ها: نمی‌توانم به ایران برگردم

میودراگ رادولوویچ سرمربی اهل مونته‌نگروی ذوب‌آهن پس از دریافت دعوتنامه باشگاه ذوب‌آهن برای بازگشت به اصفهان گفت: «آنها می‌خواهند که به ایران برگردم ولی من نمی‌خواهم به ایران برگردم. چون اولاً هیچ پروازی برای ایران وجود ندارد و مقامات دولتی از مردم خواسته‌اند به کشورهایی که میزان زیادی موارد ابتلا به ویروس کرونا دارند، سفر نکنیم. باشگاه هم از ماه مارس (اسفند) تاکنون به من مبلغی را که در قرارداد متعهد شده، پرداخت نکرده و همین دلیل کافی است تا به کارم ادامه ندهم. البته من شرایط را کاملاً درک می‌کنم و پول برایم مهم نیست. به هیچ عنوان هم از باشگاه نمی‌خواهم که بدهی خود را به من پرداخت کند ولی توقع دارم دوستانه با هم قطع همکاری کنیم تا منافع طرفین حفظ شود.

یک انتصاب و یک استعفا در استقلال

استقلال دیروز یک انتخاب و یک استعفا در باشگاه خود شاهد بود. به این صورت که احمد مددی که پیش از این به عنوان معاون ورزشی باشگاه سایپا فعالیت می‌کرد به عنوان معاون ورزشی باشگاه استقلال انتخاب شد. گفتنی است، مددی سابقه مطبوعاتی دارد، او سردبیر هفته‌نامه دانش و نفت بوده است. همچنین علی خلف از سمت سرپرستی روابط عمومی استقلال استعفا کرد. او در نامه‌ استعفایش به مدیرعامل باشگاه، دلیل کناره‌گیری خود از این سمت را مشغله کاری عنوان کرده است. سعادتمند نیز ضمن قبول استعفای خلف و تشکر بابت زحمات او، برای او آرزوی سلامتی و توفیق کرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7364/14/544957/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها