بنگاه




تیرماه؛ موعد افتتاح عظیم‌ترین پروژه آبرسانی به شهرک صنعتی عباس‌آباد تهران

در سال جهش تولید پروژه بزرگ خط انتقال آب از سد ماملو به شهرک صنعتی عباس آباد تکمیل و افتتاح می‌شود. مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران در بازدید معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری تهران و مدیران دستگاه‌های اجرایی از پروژه خط انتقال آب از سد ماملو به شهرک صنعتی عباس‌آباد گفت: این پروژه با پیگیری‌های مستمر از سال ٩٨ اجرایی شده است و اکنون در مرحله افتتاح قرار دارد. صابر پرنیان تأکید کرد با وجود همه سختی‌ها شهرک‌های صنعتی استان تهران این پروژه را که از سال ١٣٩٠ قرار بود شروع شود در سال گذشته اجرایی نمود و صنعتگران شهرک صنعتی عباس‌آباد با ٣٣ هزار نفر اشتغال بعد از سال‌ها و اوج مشکلات در سال گذشته به جهت قطعی و کمبود آب امیدوارند که با افتتاح این پروژه بزرگ در تیرماه گام مهمی در جهت افزایش، رونق و جهش تولید و بالطبع صادرات بردارند.

سرپرست جدید پتروشیمی همت معارفه شد

با حکم مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مهندس حمید رضا دهقان به سمت سرپرستی شرکت پتروشیمی همت منصوب شد. به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، روز گذشته مراسم معارفه سرپرست جدید پتروشیمی همت با حضور اعضای هیأت مدیره شرکت پتروشیمی همت و جواد گلی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل هلدینگ خلیج فارس به نمایندگی از جعفر ربیعی برگزار شد. در این مراسم با قرائت حکم مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس خطاب به سرپرست جدید پتروشیمی همت و اهدای حکم انتصاب به وی، از زحمات سرپرست قبلی شرکت پتروشیمی همت قدردانی شد.
در این حکم انتصاب آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، توانمندی و سوابق ارزشمند جنابعالی، شما را به‌عنوان سرپرست شرکت پتروشیمی همت منصوب می‌نمایم. انتظار می‌رود با تکیه بر خداوند متعال و استفاده از تجربیات خود و به‌کارگیری همکاران متعهد و کاردان و با استفاده از کلیه امکانات درون و برون شرکتی و برقراری ارتباط مؤثر با ذینفعان محترم در جهت رفع موانع و مشکلات موجود، در ایجاد محیطی پرنشاط و ارتقای شاخص‌های منابع انسانی، فرآیندی و مالی آن مجموعه همت گمارید. اطمینان دارم کارکنان متخصص و دلسوز و نیز اعضای هیأت مدیره و مدیران آن شرکت، یاری‌گر جنابعالی در انجام امور محوله خواهند بود. برای جنابعالی و همه همکاران شرکت پتروشیمی همت، توفیق الهی برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم نجیب ایران و سربلندی و موفقیت آرزومندم.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7367/10/545240/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها