فرمانده سپاه : ایران از تحریم گذشت ولی دشمنان ماندند و غرق شدند




فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه بزرگترین رزمایش اقتدار ما تحمیل اراده و حرکت کشتی‌های ما در دریاهای آزاد از خلیج‌فارس تا ونزوئلا بود، گفت: امروز ملت ایران در اوج اقتدار و عزت، مشکلات را پشت سر می‌گذارد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه، سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (علیه‌السلام) این دانشگاه را از منظر فرماندهی معظم کل قوا محل تولد یک سپاهی توصیف و تصریح کرد: اینجا نقطه ورود جوانان ما به محیطی است که اتصال به بهشت دارد و جز تعلیم احکام جهاد و روش شمشیر زدن در راه خدا رعایت حلال و حرام و اخلاق چیزی وجود ندارد و در این دانشگاه خداوند متعال به زیبایی پرستش می‌شود.
وی افزود: این روزها جهان به سرعت در حال تغییر است و همه نمادهایی که امریکا خود آنها را معرفی می‌کرد و تصویری غیر واقعی به جهان ارائه می‌داد در حال سقوط هستند. امریکا در حال پاره پاره کردن تصویری است که از خود ساخته بود و در حال چنگ زدن به آن تصویر غیر واقعی است که از خود ساخته بود. وی خاطرنشان کرد: به اراده الهی و تدبیر رهبرمان، ما از شرایط تحریم گذشتیم، ولی دشمنان ماندند و غرق شدند. امریکا ناتوان از مهار کرونا در بدترین شرایط اقتصادی است؛ اما ایران عزیز با تدابیر و هدایت‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و همدلی و همراهی آحاد مردم و مسئولین در مقابله با کرونا درخشیده است. فرمانده سپاه  در حکمی سردار «نعمان غلامی» را به فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین(ع)، «سردار علی فضلی» را به‌عنوان جانشین معاونت هماهنگ‌کننده سپاه و «احمد سعیدی» را به ریاست سازمان بسیج عشایری کشور منصوب کرد.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7367/2/545311/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها