اخبــــار



هشدار جدی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش

ستاد مبارزه با کرونا در ورزش درخصوص عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به باشگاه‌ها هشدار داد. در اطلاعیه شماره ۱۸ این ستاد آمده است: «با توجه به روند شیوع بیماری کووید ۱۹ در روزهای اخیر و آمار اعلام شده مبتلایان و مرگ و میر ناشی از آن، این ستاد ضمن هشدار به اهالی ورزش خصوصاً دست‌اندرکاران لیگ‌های فوتبال، باشگاه‌های بدنسازی و استخرداران، انتظار دارد به منظور حفظ سلامت ورزشکاران و جلوگیری از تعطیلی مجدد رویدادها و اماکن ورزشی، این عزیزان با دقت حداکثری نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام ورزند. بدیهی است تا رفع این همه‌گیری، نظارت ستاد با همکاری ادارات کل ورزش و جوانان و دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌ها بر حسن اجرای دستورالعمل‌های مذکور به طور مستمر و مؤکد ادامه خواهد داشت.» تذکر ستاد مبارزه با کرونا در ورزش برای رعایت موارد بهداشتی در حالی اعلام شد که جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا در پیامی برای تمام اعضای خانواده فوتبال جهان گفت: «دوستان عزیز، مطمئن هستم که نمی‌توانیم انکار کنیم که سلامتی در وهله نخست باشد. پس فوتبال مهم‌ترین چیز نیست. به عنوان مسئول امور فوتبال جهان، می‌خواهیم این ورزش، در آینده بهتر شود و هدف این است که در شرایطی مطلوب، موفقیت فوتبال در بخش باشگاهی را شاهد باشیم.»

دبل طارمی برای ریوآوه

ریوآوه بامداد دیروز در هفته بیست و نهم لیگ برتر پرتغال میزبان براگا بود و 4 - 3 به پیروزی رسید. در این بازی، مهدی طارمی از ابتدا در ترکیب ریوآوه حضور داشت و موفق شد 2 گل اول و آخر تیمش را در دقایق 35 و 96 به ثمر برساند و پاس گل سوم تیمش را هم داد و سایت « گل پوینت» پرتغال در ارزیابی فنی اش از این دیدار به او نمره خوب 6.5 از 10 را داد. ریوآوه با این برد 47 امتیازی شد و به رده پنجم جدول لیگ پرتغال رسید. طارمی که از بین تیم‌های بزرگ پرتغال تنها به براگا گل نزده بود، با این دبل توانست تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد ۱۳ برساند و مشترکاً به همراه پائولینیو در جایگاه سوم جدول گلزنان لیگ برتر پرتغال قرار بگیرد.

حضور بیرانوند در تمرین پرسپولیس ممنوع شد

در حالی که قراربود علیرضا بیرانوند در تمرین دیروز پرسپولیس حاضرشود، این موضوع با مخالفت شدید باشگاه آنتورپ بلژیک مواجه شد. این در شرایطی است که پیش از این گفته می‌شد قرارداد بیرانوند با پرسپولیس 11 تیر (دیروز) به پایان می‌رسد و این گلر ملی‌پوش از 12 تیر (امروز) بازیکن آنتورپ محسوب می‌شود. البته هنوز ویزای بیرانوند برای سفر به بلژیک صادر نشده و او باید در تهران منتظر اقدامات باشگاه آنتورپ باشد ولی حق تمرین با باشگاه پرسپولیس را ندارد. گفته می‌شود پرسپولسی‌ها نیز به دنبال استعلام از فیفا هستند تا بتوانند از دروازه‌بان ملی‌پوش خود در هفته‌های آتی لیگ برتر ایران استفاده کنند. هرچند احتمالاً فدراسیون جهانی فوتبال حق را به آنتورپ بدهد. به نظر هم می‌رسد خود علیرضا بیرانوند تمایلی نداشته باشد که از همین ابتدا با تیم جدیدش آنتورپ به مشکل بخورد و ترجیح می‌دهد تابع دستورات این باشگاه بلژیکی باشد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7383/18/547139/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها