عارف: دود تقابل مجلس با دولت به چشم مردم می‌رود



عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از نمایندگان مجلس خواست که با موضوعات شعاری برخورد نکنند. محمدرضا عارف با اشاره به نامه اخیر 12 نفر از  رؤسای کمیسیون های مجلس یازدهم خطاب به حسن روحانی و محتوای آن گفت: وقتی هنوز کمیسیون‌های مجلس شکل نگرفته است ولی نامه رؤسای این کمیسیون‌ها به رئیس جمهوری منتشر می‌شود نشان از این دارد که برخوردهای شعاری و بدون توجه به واقعیات کشور صرفاً ملاک عمل است و تجربه اینگونه برخوردها را در دولت‌های نهم و دهم دیدیم.
او با تأکید بر اینکه دود تقابل مجلس با دولت به چشم مردم و نظام می‌رود، گفت: باید در شرایط سخت فعلی که کشور تحریم‌های ظالمانه را تحمل می‌کند با همراهی با دولت از این گردنه سخت عبور کنیم.
به‌گزارش ایرنا، عارف که در نشست مشترک انجمن اسلامی معلمان تهران و ری با مجمع نمایندگان تهران در مجلس دهم سخن می‌گفت از عملکرد فراکسیون تحت ریاست خود در دوره دهم مجلس دفاع کرد و گفت: برخی بر اساس پیش داوری‌ها و تحلیل‌های اولیه خود بنا را بر ندیدن عملکرد فراکسیون امید گذاشته بودند و حتی زمانی که کتابچه عملکرد این فراکسیون منتشر شد خواستند دستاوردهای این فراکسیون را نبینند.
او با بیان اینکه جریان اصلاحات ثابت کرده است ظرفیت پاسخگویی به مطالبات مردم را دارد، گفت: جریان رقیب، حیات وجودی خود را در تضعیف و از بین بردن گفتمان اصلاحات می‌داند اما تجربه ثابت کرده است که گفتمان اصلاحات در بطن جامعه نفوذ دارد و هیچگاه قابل حذف شدن نیست و تلاش برای ایجاد تک صدایی در کشور آن هم با استفاده از اهرم های قدرت نتیجه عکس می‌دهد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7384/3/547286/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها