دیگه چه خبر




درخواست بررسی ترور قاضی منصوری

   خبر اول اینکه، برادر قاضی منصوری، متهم پرونده موسوم به طبری که 30 خرداد در هتلی در رومانی خودکشی کرد، مدعی شد که  برادرش در تماس تلفنی با خانواده به صورت مداوم اعلام می‌کرده  که امنیت جانی ندارد. برادر غلامرضا منصوری با بیان اینکه مراتب این نگرانی از عدم امنیت جانی را به دادگاه رسیدگی کننده پرونده منتقل کرده بود، به برنا گفت: برادرم به نظام جمهوری اسلامی و رهبری عزیز اعتقاد راسخ داشت و همواره از اینکه توفیق خدمت در دستگاه قضایی را داشت، افتخار می‌کرد. او در ادامه با این ادعا که معتقد است برادرش خودکشی نکرده بلکه ترور شده است، افزود: باید موضوع ترور او را بررسی کنند. به رغم پیگیری مجدانه اینجانب و مکاتبات مکرر با وزارت امور خارجه و مسئولان عالی قضایی نتیجه مؤثری درخصوص شفافیت موضوع و روشنگری زوایای حادثه حاصل نشده است. پیش‌تر امیرحسین نجف‌پورثانی، وکیل قاضی منصوری درباره این پرونده گفته بود که با شناختی که از موکلش داشته، اعتقاد دارد  او کسی نبوده است که خودکشی کند. روز گذشته اما برادر قاضی منصوری درباره اظهارات این وکیل گفت: این وکیل هیچ شناختی از قاضی منصوری نداشت و اکثر مصاحبه‌هایش بدون اطلاع از اصل موضوع بوده است.

ادعای بازداشت محمد سعیدی

  خبر دیگر اینکه، خبرگزاری صداوسیما نوشت: یک منبع آگاه قضایی، خبر دستگیری محمد سعیدی، عضو تیم سابق مذاکره‌کننده هسته‌ای را به اتهام فساد مالی تأیید کرد. بنا براین گزارش، دستگیری سعیدی هیچ ارتباطی به موضوع هسته‌ای ندارد و نام وی از مدت‌ها پیش در شبکه فساد در شرکت کشتیرانی مطرح بوده است. این مقام آگاه قضایی گفت: پرونده کشتیرانی جزو پرونده‌های مشهور دستگاه قضایی است.

مرز مهران برای تردد افراد دوتابعیتی باز است

  دست آخر اینکه،  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت که  طبق توافق انجام‌شده با طرف عراقی افراد دارای ۲ تابعیتی (ایرانی، عراقی) با رعایت موازین و پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند به عراق سفر کرده و یا از این مرز وارد کشور شوند. به گزارش ایرنا، نورالله دلخواه  با بیان اینکه  هم اکنون فقط کامیون حامل کالاهای صادراتی برای تخلیه کالا وارد عراق می‌شوند، گفت: با رایزنی‌های بسیار مرز مهران از روز دوشنبه ۱۹ خرداد فعالیت تجاری خود را به صورت محدود و ۲ روز در هفته شامل روزهای یکشنبه و چهارشنبه از سر گرفته است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7386/3/547578/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها