اخبـــــار




دانشگر: از حرف یک بازیکن ناراحت شدم

باشگاه استقلال روز سه‌شنبه اعلام کرد که محمد دانشگر، مدافع تیم فوتبال استقلال به‌دلیل بی‌انضباطی از سوی فرهاد مجیدی اخراج شده و در اختیار باشگاه قرار گرفته است. ماجرا این است که دانشگر در یکی از بخش‌های تمرین به شکل عجیبی از نوع بازی هم‌تیمی‌هایش ناراحت شد و بدون اینکه توجهی به تیم و کادر فنی داشته باشد، به نشانه قهر محل تمرین را ترک کرد. مجیدی پس از پایان تمرین اعلام کرد، این بازیکن اخراج شده و دیگر جایی در تیم ندارد. مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص اتفاق رخ داده در تمرین روز سه‌شنبه گفت: ‌«من در بازی درون تیمی از یکی دو بازیکن تیم عبور کردم و به یکی از بازیکنان تیم پاس دادم ولی دیدم او پاس من را نگرفت و توپ را ول کرد تا به اوت برود. وقتی این اتفاق افتاد تعجب کردم. آن بازیکن گفت مدافع را چه به حمله؟! در پست خودت بمان. به تصمیمی که فرهاد مجیدی گرفته احترام می‌گذارم و گله‌ای هم ندارم. من بازیکن هستم و یاد گرفته‌ام حرف مربی‌ را گوش کنم و اینکه یک عده شایعه درست کردند که من با آقا فرهاد بحث کردم دروغ است. نمی‌خواهم خدای ناکرده کسی حس کند من می‌خواستم بی‌احترامی کنم.»

علت غیبت بیرانوند در عکس تیمی باشگاه آنتورپ

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس که چند روزی به خاطر صدور ویزا و مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا در جهان، دیرتر به بلژیک سفر کرد هنوز در قرنطینه است و نتوانسته در تمرینات تیمش شرکت کند. روز سه‌شنبه و در تمرین تیم آنتورپ یک عکس کامل تیمی گرفته شد که دروازه‌بان ایرانی در این عکس دیده نمی‌شد. روزنامه «آنتورپ» با اشاره به این موضوع نوشت که علیرضا بیرانوند هنوز در قرنطینه است و هنوز قراردادش رسمی نشده است اما بزودی عکس تیمی با لباس‌های جدید گرفته خواهد شد و بیرانوند نیز در این عکس حضور خواهد داشت.

3 میلیارد تومان در جیب نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان

رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب این قاره قرار است به شکل متمرکز از 24 شهریور در قطر پیگیری شود. برهمین اساس AFC با توجه به شرایط سختی که کرونا ایجاد کرده برای حمایت از تیم های شرکت کننده در این مسابقات بتازگی نامه ای به فدراسیون های دارای نماینده در لیگ قهرمانان ارسال و جزئیاتی درباره هزینه این تیم ها برای حضور در قطر ارائه کرده است. کنفدراسیون فوتبال آسیا مبلغ 60 هزار دلار برای سفر تیم ها به قطر در نظر گرفته و هزینه محل اقامت آنها در طول مرحله گروهی در این منطقه هم 100 هزار دلار خواهد بود. با این شرایط چهار تیم پرسپولیس، استقلال، سپاهان و شهرخودرو که نمایندگان کشورمان در مرحله گروهی فصل 2020 لیگ قهرمانان هستند در کمترین حالت 160 هزار دلار(معادل سه میلیارد و 200 میلیون تومان) کمک هزینه سفر به قطر و  اقامت در این کشور دریافت می کنند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7401/18/549305/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها