قرص‌های لاغری دو پسر را به کام مرگ کشاند




گروه حوادث/    قرص‌های لاغری مرد عطار، دو پسر جوان را به کام مرگ برد و پسر دیگری را راهی بیمارستان کرد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت ۹:۴۵ صبح روز سه‌شنبه مرگ پسر ۱۹ ساله‌ای از سوی مأموران کلانتری خانی آباد به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد‌. در تحقیقات صورت گرفته از سوی بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت، خانواده پسر جوان که دانشجوی مدیریت بود گفتند: ساعت ۶ صبح به سراغ پدرام رفتیم اما او خواب بود، چند باری او را صدا زدیم ولی  بیدار نشد، احتمال دادیم که خیلی خسته بوده و خوابش می‌آید  به همین دلیل دو ساعت بعد دوباره به سراغ پدرام آمدیم اما بدنش یخ کرده و نفس نمی‌کشید متوجه شدیم او فوت کرده است. پدرام شب گذشته با دو نفر از دوستانش به نام اشکان و هرمز بیرون رفته بودند.
درحالی که تحقیقات در این خصوص ادامه داشت ساعت ۱۰:۱۰ صبح و دقایقی بعد از گزارش مرگ پدرام، گزارش مرگ‌ پسر ۲۱ ساله‌ای در همان منطقه به بازپرس واحدی اعلام شد. بررسی‌ها نشان می‌داد پسر فوت شده همان اشکان، دوست پدرام بوده است.
با مرگ دومین پسر، مأموران بلافاصله به سراغ دوست سوم آنها رفتند. هرمز در تحقیقات گفت: شب قبل به همراه پدرام و اشکان به یک رستوران فست فود رفتیم و پیتزا خوردیم. بعد از خوردن پیتزا اشکان و پدرام  قرصی نشانم دادند که گفتند قرص لاغری است و از عطاری خریده‌اند.  نفری یک و نیم قرص لاغری خوردند. اشکان می‌گفت دیروز هم نصف قرص خورده و تأثیر خوبی داشته است. اما من چون نیازی به لاغر شدن نداشتم، قرصی نخوردم.در ادامه بررسی‌ها گزارش مسمومیت پسر جوان دیگری در همان محل به پلیس اعلام شد. پسر جوانی که با خوردن نصف قرص لاغری حالش بد شده و راهی بیمارستان شده بود.
با برملا شدن این راز به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت مرد عطار بازداشت شد. اما او مدعی بود که قرص لاغری نفروخته است. بازپرس جنایی دستور پلمب عطاری و آزمایش قرص‌هایی که در عطاری بود را صادر کرد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7413/12/550789/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها