توزیع نذورات در آرامستان‌های کرمانشاه همچنان ممنوع



کرمانشاه - مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه گفت: رعایت پروتکل‌ها و نکات بهداشتی برای حضور مردم در آرامستان‌ها و زیارت اهل قبور در راستای پیشگیری ازشیوع ویروس کرونا ضروری است.
حجت‌الاسلام احمد شیرین‌سخن، با اشاره به بازگشایی مجدد باغ‌ فردوس و بهشت زهرا(س) اظهار کرد: رعایت پروتکل‌ها و نکات بهداشتی برای حضور مردم در آرامستان‌ها و زیارت اهل قبور برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ضروری است، با توجه به بازگشایی آرامستان‌ها از زائران اهل قبور درخواست می‌شود برای افزایش ایمنی و پیشگیری از انتقال و شیوع ویروس کرونا تا رسیدن به وضعیت مطلوب نکات بهداشتی را که از سوی دانشگاه علوم پزشکی بر آن تأکید شده  در مراجعه به آرامستان‌ها رعایت کنند.
وی افزود: زائران اهل قبور در زمان حضور در آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه باید فاصله‌گذاری بین افراد را رعایت کرده و از برقراری تماس با سطوح و تجهیزات خودداری کنند.
وی با اشاره به اینکه استفاده از وسایل بهداشتی مانند ماسک و دستکش برای همه افراد مراجعه‌کننده به آرامستان‌ها الزامی است، افزود: در کنار این موارد به زائران اهل قبور توصیه می‌شود تا در آرامستان‌ها از کتاب های ادعیه و قرآن شخصی استفاده کرده و مدت زمان حضورخود در آرامستان‌ها را به حداقل برسانند.
حجت‌الاسلام شیرین‌سخن خاطرنشان کرد: خانواده‌ متوفیان از برگزاری هرگونه مراسم ختم با عناوین سوم، هفتم، چهلم یا سالگرد در مزار خودداری کنند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7415/11/550933/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها