لژیونر




رضایی گل زد و بهترین شد

در ادامه هفته دوم لیگ بلژیک، شارلروا یکشنبه شب میزبان اوستنده بود و 1-0 پیروز شد. تک گل این بازی را کاوه رضایی، در دقیقه 76 به ثمر رساند. او در ابتدا نیمکت‌نشین بود و دقیقه 63 وارد میدان شد. علی قلی‌زاده دیگر بازیکن ایرانی هم از ابتدا در ترکیب بود. در همین راستا دیروز سایت «dhnet» بلژیک به معرفی بهترین بازیکن دیدار پرداخت و کاوه رضایی، مهاجم ایرانی شارلروا را به عنوان بازیکن زمین انتخاب کرد. در این رقابت‌ها، خنت به مصاف کورتریک رفت و 2-1 شکست خورد. در این بازی میلاد محمدی 90 دقیقه در ترکیب خنت حضور داشت.

طلسم گل نزدن آزمون بعد از 3 بازی شکست

سردار آزمون، آقای گل فصل گذشته لیگ روسیه، در 3 بازی گذشته اش (2 بازی آخر فصل گذشته و بازی هفته اول این فصل) نتوانسته بود گلزنی کند ولی در بازی یکشنبه شب گذشته مقابل روستوف تیم سابقش پایش به گلزنی باز شد. زنیت در این بازی از هفته دوم لیگ روسیه 2-0 به پیروزی رسید و آزمون گل اول تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. به گزارش سایت «russian» روسیه، با این گل، طلسم گل نزدن مقابل روستوف شکسته شد. سایت «چمپیونات» روسیه در ارزیابی فنی‌اش از این دیدار به آزمون نمره خوب 7 از 10 را داد.

مبلغ انتقال طارمی به پورتو مشخص شد

نشریه «رکورد» پرتغال خبر داد باشگاه پورتو برای جذب مهدی طارمی و نونو سانتوس دو بازیکن ریوآوه 10 میلیون یورو تدارک دیده است. طبق گزارش‌های رسیده، انتقال طارمی به پورتو قطعی شده و این باشگاه در حال رایزنی با ریوآوه است تا سانتوس را هم به همراه مهاجم ایرانی به خدمت بگیرد. این در شرایطی است که باشگاه فنرباغچه ترکیه هم مشتری جدید طارمی است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7421/18/551670/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها