ایران در ایران




نویسنده شیرازی، کتاب آموزش موسیقی به روشندلان نوشت

شیراز-علی اصغر بقاءپور نویسنده شیرازی کتاب «رقص نقاط» را با هدف آموزش موسیقی بخصوص نوازندگی سازهای کوبه‌ای به روشندلان نوشت.این کتاب را در مردادماه ۹۹، انتشارات نوید شیراز چاپ و روانه بازار کرد.
به گزارش ایرنا، نویسنده کتاب رقص نقاط که خود مدرس تخصصی موسیقی به افراد استثنایی و روشندل است، بیان کرد: چندی پیش با چشمانی باز و دلی نگران پای به اولین کلاس تدریس به عزیزان روشندل گذاشتم، مهر و محبت آنان به دلم آتشی زد که حاصل این آتش اولین کتاب تخصصی آموزش نوازندگی ساز تنبک بود.
علی اصغر بقاءپور افزود: این کتاب حاصل تجربیات اندک بنده است که با قلم عشق نگارش شده و هدف اصلی آن در گام اول افزایش نگرش و سواد موسیقایی روشندلان و سپس ماهی‌گیری صحیح در دریای موسیقی است. این نویسنده شیرازی گفت: در میان افراد روشندل استعدادهای قابل توجهی در زمینه موسیقی وجود دارد که توجه به آنها و قرار دادنشان در مسیر درست یادگیری می‌تواند عرصه موسیقی را حتی با تحولات چشمگیر مواجه کند. بقاءپور افزود: یکی از اهداف من عملی کردن رؤیاهای افراد روشندل برای فراگیری سازهای کوبه‌ای است و براساس همین هدف، علاوه بر تدریس به این افراد، نسبت به تدوین کتاب رقص نقاط در زمینه آموزش سازهای کوبه‌ای اقدام کردم.
این هنرمند جوان با تأکید براینکه وضعیت جسمانی افراد روشندل هیچ تأثیر منفی در یادگیری و آموزش آنها ندارد، گفت: برخلاف تصور عموم، یکی از نقاط قوت این افراد حس شنوایی قوی آنهاست که می‌تواند به آنها در زمینه موسیقی کمک کند و شاهد شکوفایی آنها در سریع‌ترین زمان ممکن باشیم.

پروژه‌های هفته دولت در گمیشان ۹۴۷ نفر را صاحب شغل می‌کند

گرگان - فرماندار گمیشان از افتتاح و آغاز عملیات ساخت ۱۴۹ طرح‌ عمرانی و اقتصادی به مناسبت هفته دولت دراین شهرستان خبرداد و گفت: بهره‌برداری از این طرح‌ها موجب ایجاد ۹۴۷ فرصت شغلی خواهد شد.
به گزارش ایرنا، احمد دستمرد با بیان اینکه گمیشان جزو ۳۱ شهرستان کم‌برخوردار و کمتر توسعه یافته کشور است، اظهار داشت: از مجموع این طرح‌ها ۱۱۹ طرح عمرانی و بقیه اقتصادی و اشتغالزا شامل بهره‌برداری از ۱۰۵ پروژه و آغاز ساخت ۴۴ پروژه است.
وی بیان کرد: بهره‌برداری از طرح زهکشی هزار و ۷۳۳ کیلومتر از اراضی این شهرستان با ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار، پایان ترمیم ساختمان‌های خسارت دیده و اتمام ساخت منازل بازسازی شده از سیل از مهمترین پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت امسال گمیشان است.
فرماندار گمیشان گفت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های این هفته که با ۷۵میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری خواهد رسید، طرح پرورش ماهی در قفس است که موجب رشد و توسعه اقتصادی این شهرستان و ایجاد فرصت‌های شغلی متعدد خواهد شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7424/11/551963/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها