برترین سیستم های امنیتی هوشمند





علیرضا احمدی- این روزها سیستم‌های امنیتی هوشمند به مردم کمک می‌کنند تا با خیال راحت تری به سفر، میهمانی و... بروند بدون اینکه نگرانی چندانی بابت سرقت احتمالی از خانه‌شان داشته باشند. سیستم‌هایی که از نور مادون قرمز، سنسورهای در و پنجره، اتصال به دستیارهای صوتی گوگل و الکسا و... بهره می‌گیرند تا امنیت خانه را هرچه بیشتر بالا ببرند. اما اخیراً نمونه‌هایی از سیستم‌های امنیتی هوشمند که توسط کاربر قابل سرهم شدن و نصب است بسیار مورد استقبال قرار گرفته که به چند مورد از برترین‌های آن اشاره می‌کنیم.
SimpliSafe: این پلتفرم امنیتی شامل یک پایه گلدانی شکل است که به سیستم آژیر و تعداد زیادی سنسور مجهز است که می‌توان آنها را در نقاط مختلف خانه نصب کرد. فیلم‌های باکیفیت HD، سنسورهای حساس به حرکت قابل نصب در ورودی در و پنجره‌ها و همچنین قابلیت تماس از راه دور و کدگذاری برای باز کردن در ورودی، همگی از شاخص‌های مناسب این سیستم امنیتی هستند که آن را از بقیه متمایز می‌کند.
Nest Secure: این سیستم امنیتی هوشمند می‌تواند با سنسور حرکتی و ماهواره‌ای، یک قطب امنیت را در خانه ایجاد و از درها، پنجره‌ها و سایر نقاط خانه محافظت کند. شما می‌توانید با خرید تعداد بیشتری سنسور، خانه یا باغ خود را امن‌تر کنید. از آنجا که امنیت این سیستم را می‌توانید به دلخواه خود بالاتر ببرید،Nest Secure بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
Abode Iota: این سیستم امنیتی هم که در قالب یک کیت ارائه می‌شود، توسط کاربران قابل سر هم شدن است. دوربین HD، آژیر ۹۳دسی بل و قابلیت تماس دوطرفه از ویژگی‌های این سیستم به‌شمار می‌رود. همچنین روی جاکلیدی، یک کیبورد بسیار کوچک جای گرفته تا کاربران بتوانند این سیستم امنیتی را به سرعت فعال یا غیرفعال کنند.
Link Interactive: لینک یک انتخاب مناسب برای کسانی است که سیستم امنیتی سنتی را به همراه سیستم‌های نظارتی مدرن می‌خواهند. این سیستم امنیتی را همچنین می‌توان از طریق یک اپلیکیشن کنترل کرد. همچنین به ویژگی‌های حفاظتی پیشرفته‌ای مجهز است و به‌عنوان مثال اگر یک دزد برای غیرفعال کردن آن تلاش کند، این سیستم امنیتی همچنان فعال باقی می‌ماند.
Honeywell: این سیستم امنیتی هوشمند هم با اسپیکر هوشمند الکسا ارتباط دارد و همچنین با داشتن ویژگی‌هایی همچون قابلیت شناسایی چهره و ردیاب حرکت و دوربین HD می‌تواند بهترین گزینه برای کاربران باشد. این سیستم امنیتی از دستیار صوتی گوگل، IFTTT و Z-Wave Plus هم حمایت می‌کند و کاربر می‌تواند ویژگی‌های مورد نیازش را نیز به آن اضافه کند.
Protect America: این سیستم امنیتی را می‌توان به انواع گجت‌ها و وسایل هوشمند موجود در خانه از سنسورهای در ورودی گرفته تا وسایل اکو آمازون متصل کرد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7424/17/551985/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها