پرسش وزارت خارجه به مناسبت روز ملی مبارزه با تروریسم:

منافقین در اروپا و امریکا چه می‌کنند



وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به‌مناسبت روز ملی مبارزه با تروریسم در توئیتی اعلام کرد: منافقین با وجود ترور هزاران ایرانی و نبرد دوشادوش صدام، توسط ایالات متحده و اتحادیه اروپا پناه داده شده‌اند. به‌گزارش ایسنا، در این توئیت آمده است: هشتم شهریور (۲۹ اوت)، روز ملی مبارزه با تروریسم، زمانی برای گرامیداشت یاد رئیس‌جمهوری رجایی و نخست‌وزیر باهنر است که ۳۹ سال پیش در چنین روزی در یک بمب‌گذاری توسط گروه تروریستی «مجاهدین خلق» (منافقین) به شهادت رسیدند.
در این توئیت آمده است: منافقین با وجود ترور هزاران ایرانی و نبرد دوشادوش صدام، توسط ایالات متحده و اتحادیه اروپا پناه داده شده‌اند.
همچنین ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران نیز به مناسبت روز ملی مبارزه با تروریسم در بیانیه‌ای ضمن نقد تفکر حاکم در نظم فعلی بین‌المللی آورده است: جهان شاهد است که طی چند دهه گذشته منافع نامشروع اقلیتی زورگو، قلدر و خودبرتربین در جهان با محوریت رژیم امریکا، به‌عنوان معیار برای تشخیص امنیت و ناامنی معرفی شده‌است.
این بیانیه تأکید کرده است: آنچه برای دولت‌های غربی و بویژه امریکا اهمیت دارد، جان انسان‌های بی‌گناه و زن و کودک بی‌پناه نیست، بلکه منافع نامشروع این دولت‌ها است که معیار تروریست‌بودن یا تروریست‌نبودن است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7431/3/553083/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها