مجتبی محرمی، کاپیتان اسبق پرسپولیس در گفت‌و‌گو با «ایران»:

خرید‌های خوب پرسپولیس خودش را نشان داد



سونیا احمدی / پرسپولیس و السد امروز برگزار کننده یکی از دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند. شاگردان یحیی گل‌محمدی باید برای صعود به جمع 4 تیم غرب آسیا از سد ژاوی و شاگردانش بگذرند. تیمی که خط حمله قدرتمندی دارد و تاکنون 14 گل به ثمر رسانده است. گرچه پرسپولیس از خط دفاع و دروازه‌بان مطمئنی بهره می‌برد اما به نظر می‌رسد کار سختی مقابل مهاجمان زهردار السد در پیش خواهد داشت.
مجتبی محرمی، مدافع پرسپولیس در دهه 70 به خبرنگار «ایران» گفت: «عملکرد خوب پرسپولیس مقابل شارجه امارات مایه دلگرمی است و این بازی نشان داد که پرسپولیس در شرایطی که به برد نیاز دارد، می‌تواند به نتیجه دلخواه برسد. برد قاطعانه پرسپولیس مقابل شارجه با 4 گل نشان‌دهنده عملکرد خوب تیمی پرسپولیس در خط حمله و البته شرایط خوب تیم در دفاع است.» او با اشاره به خریدهای جدید صحبت‌هایش را ادامه داد: «پرسپولیس در تمامی خطوط بازیکنان جدیدی به خدمت گرفته و در چنین شرایطی معمولاً ناهماهنگی در تیم به چشم می‌آید اما این بازیکنان در کمترین زمان به هماهنگی قابل توجهی رسیده‌اند و این اتفاق بسیار خوبی بود. هماهنگ کردن تیم یکی از وظایف اصلی کادرفنی است و این یک هنر بزرگ است که یحیی توانست بخوبی از پس آن برآید. به نظرم خرید‌های خوب پرسپولیس خودش را در لیگ قهرمانان نشان داد.»
این مدافع که 37 بار پیراهن تیم ملی را بر تن کرده، بیان داشت: «السد تیم خطرناکی است که مهاجمان زهرداری دارد. این یکی از نقاط قوت تیم ژاوی به حساب می‌آید اما از سوی دیگر پرسپولیس خط دفاع قدرتمندی دارد و می‌توان با اتکا به آن، به پیروزی پرسپولیس امیدوار بود. یکی از مهم‌ترین اتفاقات بازی اخیر برای پرسپولیس، گلزنی عیسی آل‌کثیر بود که طلسم گل نزدن‌های او شکست. حالا او با روحیه بالا برای گلزنی به السد به زمین می‌رود.»
محرمی با اشاره به تقابل‌های دو تیم در چند سال اخیر افزود: «مهمترین بازی دو تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ بود و پرسپولیس توانست در مجموع با برتری 2 بر یک فینالیست آسیا شود. در آن بازی بیرانوند بخوبی مانع از گلزنی ژاوی شد و قطعاً ژاوی که حالا سرمربی است آن بازی به یادماندنی در ورزشگاه آزادی را در ذهن دارد. در بازی‌های گذشته عملکرد خوب حامد لک درون دروازه پرسپولیس دلگرم‌مان کرد و این امیدواری وجود دارد که پرسپولیس با توجه به بازیکنان خوبی همچون عیسی آل‌کثیر، وحید امیری و بشار رسن، السد را شکست دهد و از این مرحله هم عبور کند.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7454/18/555855/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها