اخبــــار




پاس گل جهانبخش بی‌اثر ماند

در چارچوب هفته سوم لیگ برتر انگلیس دیروز برایتون در ورزشگاه «امریکن اکسپرس» میزبان منچستریونایتد بود. شیاطین سرخ در این بازی سخت، دشوار و البته دراماتیک به برتری 3-2 دست یافتند. در حالی که نتیجه 2-2 و وقت‌های اضافه بازی رو به اتمام بود، برخورد توپ با دست بازیکن برایتون حاشیه ساز شد و داور پس از بازبینی صحنه توسط ویدیوچک برای منچستریونایتد پنالتی گرفت و زمینه‌ساز برتری آنها شد. در این بازی علیرضا جهانبخش از دقیقه 75 وارد زمین شد و دقیقه 95 با پاس زیبای خود گل دوم و تساوی بخش برایتون را مهیا کرد. گل‌های منچستریونایتد را هری مگوایر (43)، مارکوس راشفورد (55) و بررنو فرناندز (10+90 پنالتی) به ثمر رساندند. در جدول لیگ برتر انگلیس، برایتون با 3 بازی و 3 امتیاز در رده دهم قرار دارد.

آلکنو: حرفی از امضای قرارداد بین من و ایران نشده

ولادیمیر رومانوویچ آلکنو، سرمربی پیشین تیم ملی والیبال روسیه و تیم زنیت کازان، یکی از مربیان موردعلاقه محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال برای هدایت تیم ملی کشورمان است. آلکنو در مصاحبه با یک خبرگزاری روس در مورد مذاکره با فدراسیون والیبال ایران گفت: «خیلی زود است که در مورد چیزی صحبت کنیم. فدراسیون والیبال ایران برای همکاری با من ابراز تمایل کرده است. حضور در چهارمین المپیک متوالی برای من بسیار جذاب و قابل توجه است. همه چیز بین من و ایران در حد مذاکره بوده و هنوز حرفی از امضای قرارداد نشده است.»

نیمکت‌نشینی ادامه‌دار بیرو و گلزنی محمدی

در هفته هفتم رقابت‌های لیگ فوتبال بلژیک، آنتورپ میهمان کورتریک بود و 3-1 به پیروزی رسید. در این بازی هم علیرضا بیرانوند مانند بازی‌های گذشته تیمش نیمکت‌نشین بود و به میدان نرفت. آنتورپ با این پیروزی 11 امتیازی شد و بالاتر از کورتریک 10 امتیازی در جایگاه ششم ایستاد. همچنین از هفته اول رقابت‌های لیگ ستارگان قطر، العربی میزبان الاهلی بود و به پیروزی 5-1 رسید. در این بازی مهرداد محمدی که از ابتدا در ترکیب العربی حضور داشت، دقیقه 54 گلزنی کرد. در دیگر دیدار الخریطیات 4 -1 الریان را مغلوب کرد. پژمان منتظری مدافع الخریطیات در این بازی، نیمکت نشین بود و به میدان نرفت.

علی دشتی قرارداد خود با استقلال را فسخ کرد

علی دشتی که روز پنجشنبه اردوی استقلال را ترک کرد و به تهران برگشت، دیروز با حضور در باشگاه استقلال قرارداد خود با آبی‌ها را فسخ کرد. دشتی در مدت یک فصل حضور در استقلال فرصت کمی برای بازی پیدا کرد و این موضوع باعث شد تصمیم به جدایی بگیرد. براساس خبرها احتمالاً او به فولادخوزستان می‌پیوندد.

شکایت الهلال از AFC

نشریه «الریاضیه» عربستان خبر داد که الهلال که به دلیل کنار گذاشته شدن از لیگ قهرمانان با حکم AFC معترض است، با کمک وکلای بین‌المللی شکایتی را تنظیم و به کمیته انضباطی کنفدراسیون آسیا ارسال کرد. الهلال در اولین گام، اعتراضی به AFC داده و در صورت به نتیجه نرسیدن این شکایت قدم بعدی ارسال شکایت به دادگاه عالی ورزش(CAS) است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7454/18/555856/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها