اخبــــار



دوری چند هفته‌ای بیرانوند از میادین

سایت «gva» بلژیک مدعی شد که بعد از مانوئل بینسون، هافبک آنتورپ علیرضا بیرانوند، دروازه بان ایرانی آنتورپ هم بدشانسی آورده و در تمرینات این تیم مصدوم شده است. طبق گزارش‌های رسیده گلر ایرانی آنتورپ از ناحیه همسترینگ آسیب دیده است و برای مدت چندین هفته از میادین دور خواهد بود. با توجه به مصدومیت چندین هفته‌ای بیرانوند طبق ادعای این رسانه بلژیکی او نمی‌تواند در بازی تدارکاتی تیم ملی کشورمان مقابل ازبکستان در تاریخ 17 مهر در تاشکند حاضر شود.

ای‌اف‌سی عدالت را رعایت کرد

با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا کارت قرمز سیامک نعمتی که در بازی با السد قطر گرفته بود بخشیده شد و این بازیکن منعی برای همراهی تیمش در بازی دیشب مقابل پاختاکور نداشت. نعمتی در بازی با السد با تصمیم اشتباه داور از زمین اخراج شد و در تصاویر تلویزیونی مشخص بود که او مرتکب خطایی نشده است. بر همین اساس باشگاه پرسپولیس بلافاصله پس از بازی به صورت رسمی به این کارت قرمز واکنش نشان داد و از ای‌اف‌سی خواستار بخشش این بازیکن و پاک شدن کارت قرمز او شد. از سویی با توجه به مورد مشابهی که چند روز پیش و در همین لیگ قهرمانان آسیا وجود داشت، باشگاه پرسپولیس اصرار داشت که باید این اتفاق بیفتد. کارت قرمز و محرومیت مهدی بن عطیه، مدافع الدحیل قطر در فاصله چند ساعات مانده به دیدار این تیم مقابل پرسپولیس در مرحله گروهی بخشیده شد و ای‌اف‌سی در توضیح آن نوشت که داور مرتکب اشتباه شده بود. گرچه بدبینی‌هایی در این زمینه وجود داشت و هواداران چندان به بخشیده شدن سیامک نعمتی خوشبین نبودند اما ای‌اف‌سی عدالت را رعایت کرد.

جمله عجیب مورینیو به لمپارد وسط دعوا!

چلسی و تاتنهام سه‌شنبه شب در جام اتحادیه انگلیس در شرایطی به تساوی 1-1 رسیدند و تاتنهام در ضربات پنالتی به پیروزی 5-4 رسید که یکی از لحظات عجیب نیمه اول این مسابقه به درگیری لفظی ژوزه مورینیو و فرانک لمپارد در کنار زمین اختصاص داشت. به نظر می‌رسید مورینیو از اعتراضات سرمربی چلسی در کنار زمین عصبانی شده و او در ادامه با حرکات دست لمپارد را به سکوت و نشستن روی نیمکت دعوت کرد. در این شرایط، خبر رسید که مورینیو خطاب به شاگرد سابقش در چلسی گفته: «وقتی 0-3 می بازی این گونه لب خط پیدایت نمی‌شود.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7458/14/556325/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها