اخبار




واکنش وزارت امور خارجه به هتاکی ترامپ علیه ایران

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در توئیتی، به هتاکی دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا علیه ایرانیان واکنش نشان داد و گفت: «این ماییم که پاسخ به جنایات ایالات متحده از جمله تحریم‌های جنون‌آمیز و ترور جنایتکارانه سردار سلیمانی را انتخاب می‌کنیم.» سعید خطیب‌زاده در توئیتر نوشت: «مردم ایران مرعوب لفاظی قلدرمآبانه رژیم شکست‌خورده و بی‌قانون ایالات متحده نمی‌شوند.» او افزوده است: «مردم ما از هیچ کاری برای دفاع از عزت خود فروگذار نمی‌کنند. این ماییم که پاسخ به جنایات ایالات متحده - از جمله تحریم‌های جنون‌آمیز و ترور جنایتکارانه سردار سلیمانی دشمن شماره یک داعش - را انتخاب می‌کنیم.» گفتنی است رئیس‌جمهور امریکا جمعه گذشته در یک مصاحبه رادیویی بار دیگر علیه ایران هتاکی کرد.

انتقاد نماینده کنگره از تحریم‌های امریکا علیه ایران

«ایلهان عمر»، نماینده مسلمان کنگره امریکا درباره تحریم‌های جدید اعلام شده از سوی وزارت خزانه‌داری این کشور علیه ملت ایران گفت که این تحریم‌ها تهیه غذا و دارو را برای ایرانیان سخت‌تر می‌کند. به گزارش ایرنا، ایلهان عمر روز جمعه در پیامی توئیتری نوشت: این تحریم‌های جدید خرید غذا و دارو را برای مردم ایران سخت‌تر و نزدیک‌ترین متحدان ما را دورتر می‌کند و مطلقاً هیچ چیزی به منافع امریکا نمی‌افزاید. مثل همیشه ترامپ، پمپئو و آبرامز به شکل حیرت‌انگیزی بی‌رحم و از لحاظ راهبردی سردرگم هستند. دفتر کنترل دارایی‌های خارجی خزانه‌داری امریکا پنجشنبه شب در بیانیه‌ای 18 بانک ایرانی را تحریم کرد.

دستور وزیر دفاع برای خدمات حداکثری به جامعه بهداشت و درمان

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پی صدور فرمان فرمانده معظم کل قوا به ستاد کل نیروهای مسلح در‌خصوص اختصاص همه امکانات درمانی نیروهای مسلح به بیماران مبتلا به کرونا گفت: وزارت دفاع از هیچ تلاش و کوششی در جهت کمک حداکثری به شبکه درمانی کشور فروگذار نخواهد کرد. به گزارش وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی گفت: با شروع این بیماری در سطح کشور مبالغ قابل توجهی به صورت علی‌الحساب به مراکز درمانی و بیمارستان‌های نیروهای مسلح جهت خرید تجهیزات سرمایه‌ای و مصرفی پرداخت شد تا این مراکز با مشکل بودجه و اعتبار مواجه نشوند و به راحتی بتوانند برای درمان بیماران اقدامات لازم را انجام دهند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7465/3/557127/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها