اخبــــار




ایران- مالی برگزار می‌شود

تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی دوستانه خود تحت هدایت اسکوچیچ قرار است سه شنبه پیش رو در ترکیه به مصاف مالی برود. در این میان دیروز آداما سنگار، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال مالی از ابتلای 4 بازیکن این تیم به کرونا خبر داد. در شرایطی که برگزاری این دیدار در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت، سایت فدراسیون فوتبال عصر دیروز خبری روی خروجی خود قرار داد و نوشت: «با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی دبیرکل و مسئولان بین‌الملل و پزشکی فدراسیون، ملی‌پوشان امشب (دیشب) برای دیدار دوستانه مقابل مالی راهی ترکیه خواهند شد. بدیهی است کمپ تمرینی تیم ملی در آنتالیا برپا خواهد شد و برگزاری مسابقه روز سه شنبه تیم‌های ملی ایران و مالی پس از طی کامل پروتکل‌های بهداشتی مربوطه و مطابق استانداردهای فیفا به انجام خواهد رسید.»

مظلومی سرپرست استقلال شد، عمران‌زاده آمد

استقلال در حالی تمرینات خود را برای فصل جدید  از جمعه زیر نظر محمود فکری آغاز کرد که با اعلام احمد مددی سرپرست این باشگاه، پرویز مظلومی به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال منصوب شد. گفتنی است، مظلومی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال جوانان که پیش از این هدایتش را برعهده داشت، از این تیم خداحافظی کرد و گفت: «پورحیدری تیم ملی را به خاطر استقلال رها کرد و عمرش را برای تیم گذاشت و طبیعتاً من که از آن خانواده هستم هم باید همین کار را انجام می‌دادم.» طبق قانون تیم‌های ملی، او فقط می‌توانست در باشگاه یا تیم ملی به کار خود ادامه دهد که آبی‌پوشان پایتخت را انتخاب کرد. همچنین دیروز حنیف عمران‌زاده مدافع سابق استقلال که فصل گذشته دستیار فکری در نساجی بود، در تمرین آبی پوشان حاضر و به بازیکنان معرفی شد تا امسال هم به عنوان یکی از دستیاران فکری کار خود را آغاز کند.

دیدار رئیس فدراسیون چوگان با جهانگیری

روز گذشته ابراهیم نوزایی، رئیس فدراسیون چوگان با اسحاق جهانگیری دیدار و گفت‌وگو کرد. نوزایی در این دیدار از معاون اول رئیس جمهوری برای بازدید از فعالیت‌های فدراسیون چوگان و آشنایی با این ورزش اصیل ایرانی دعوت به عمل آورد و کتاب «گوی و چوگان» را تقدیم او کرد. اسحاق جهانگیری هم از ضرورت برنامه‌ریزی برای ترویج و توسعه چوگان در کشور صحبت کرد و افزود:«بدون شک دولتمردان برای کمک به ارتقای ورزش کشور خصوصاً چوگان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد. امیدوارم شاهد رشد و توسعه این ورزش در سراسر کشور باشیم زیرا می‌تواند به غنای فرهنگ اصیل ایرانی بیفزاید.»

نخستین بازی قربانی برای تیم ملی آذربایجان

در حالی که این روزها خبر آتش‌بس آذربایجان و ارمنستان در صدر اخبار سیاسی جهان است، خبر فوتبالی قابل توجهی هم درباره آذربایجان منتشر شد. علی قربانی مهاجم سابق سپاهان و استقلال که هفته گذشته تغییر تابعیت داد و به تیم ملی آذربایجان دعوت شد، دیروز اولین بازی خود را برای این تیم انجام داد. آذربایجان دیروز در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به مصاف مونته نگرو رفت و قربانی در ترکیب اصلی آذربایجان قرار داشت. هدایت آذربایجان برعهده دی بیاسی ایتالیایی است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7465/18/557147/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها