اخبــــار




ورود فراکسیون ورزش مجلس به مشکلات سرخ ها

محمدمهدی فروردین، رئیس فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به نشست دوشنبه هفته آینده فراکسیون ورزش مجلس درباره مسائل و مشکلات باشگاه پرسپولیس، عنوان کرد: «با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد بازگشت ثبات و آرامش به این تیم در آستانه فینال آسیا ضروری است. پرسپولیس پرهوادارترین تیم باشگاهی کشور بوده و چند سال است که با وجود تمامی کمبودها و کاستی‌ها دل هواداران خود و مردم را شاد کرده و طی سه سال اخیر دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده است.» به گزارش خانه ملت، او گفت: «انتظار داریم پیش از نشست هفته آینده فراکسیون ورزش مدیران باشگاه و وزارت ورزش هر چه سریع‌تر تکلیف نحوه پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق باشگاه را برای جلوگیری از محرومیت باشگاه مشخص کنند. اولویت دیگر باشگاه پرسپولیس در مقطع کنونی پرداخت پاداش و حق و حقوق بازیکنان است تا آنها در کنار کادر فنی بتوانند تمرکز کافی برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشند و طبق برنامه زمانبندی تعیین شده تمرینات خود را ادامه دهد. ضمن اینکه این بازیکنان باید حفظ و نفرات مدنظر کادر فنی برای تقویت تیم به تیم اضافه شوند. موضوع محرومیت عیسی آل‌کثیر مهاجم باشگاه پرسپولیس نیز باید تا پیش از برگزاری فینال پیگیری شود تا این محرومیت بی‌منطق با دفاعیات کارشناسی و فنی لغو شود.»

انتقاد سیدجلال؛ چرا مشکلات مالی پابرجاست

سیدجلال حسینی یکی از بازیکنانی است که در تمرینات پرسپولیس غایب است. گفته می شود غیبت او و چند بازیکن دیگر در تمرین به دلیل عدم دریافت پاداش و آپشن‌هاست. کاپیتان پرسپولیس در این خصوص به ورزش سه گفت: «اصلاً موضوع این نیست. ما بازیکنانی هستیم که طی این مدت با همه مشکلات و سختی‌ها جنگیدیم و برای خوشحالی هواداران تلاش کردیم. این جواب زحمات و حق ما نیست. قطعاً به کارمان و تمرین ادامه می‌دهیم و مثل همیشه برای خوشحالی بیشتر هواداران تلاش خواهیم کرد اما خیلی چیزها پشت موفقیت تیم پنهان مانده است.» سیدجلال حسینی ادامه داد: «همین بازیکنان بهترین درآمدزایی را برای باشگاه داشته‌اند. اصلاً دلیل حضور در آسیا به جز افتخار، مگر درآمدزایی نیست؟ بازیکنان توانسته‌اند از این حیث بهترین درآمدزایی را داشته باشند اما الان همچنان مشکلات پابرجاست. برانکو زحمات زیادی برای تیم کشید و چرا باید این همه مدت هنوز مطالباتش را دریافت نکند؟ ما بازیکنان در کنار هواداران هستیم و خودمان را جدا از آنها نمی‌دانیم. سؤال همه ما این است که چرا باشگاه با وجود صعود دوباره به فینال و موفقیت‌های قبلی آسیا، همچنان درگیر مشکلات مالی است. ما فقط می‌خواهیم صدای هوادار و بازیکن در این وضعیت شنیده شود. ما روزهای بدتری هم داشتیم ولی فقط جنگیدیم اما بالاخره باید این ماجرا تمام شود.»

مشکلات سرخابی ها با خصوصی‌سازی حل می‌شود

جمشید تقی‌زاده معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر ورزش و جوانان در خصوص جلسه روز دوشنبه کمیته تربیت بدنی مجلس با تعدادی از پیشکسوتان و هواداران باشگاه استقلال، اظهار داشت:«نشست خوبی بود و همه مسائل در یک فضای آرام مطرح شد. ما هم پاسخ‌های لازم را دادیم. ورود مجلس به مسائل و مشکلات باشگاه‌های فوتبال بویژه باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اتفاق خوبی است و معتقدیم دولت به تنهایی نمی‌تواند این مشکلات را حل کند بلکه باید مجلس هم در این زمینه کمک حال دولت و وزارت ورزش و جوانان باشد.» او با بیان اینکه باید نگاه به ورزش بویژه فوتبال از سرگرمی به صنعت تغییر کند، افزود: «انتظار ما از مجلس ورود به موضوعاتی همچون حق پخش تلویزیونی یا قوانین مربوط به حمایت از بخش خصوصی برای ورود به صنعت ورزش است که البته در این زمینه همکاری‌های خوبی در حال شکل گرفتن است. مشکلات استقلال و پرسپولیس با روندی که برای خصوصی‌سازی در پیش گرفته‌ایم به شکل اصولی حل می‌شود البته تا آن زمان هم همه تلاش وزارت ورزش و جوانان کاهش مشکلات این دو باشگاه است.»



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7468/18/557507/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها