اخبـــــار




امضای تفاهمنامه بین وزرای ورزش و گردشگری

مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه امضای تفاهمنامه با اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اظهار کرد: «بخش گردشگری با اشتغالزایی بالا می‌تواند مشکلات را حل کند و ورزش هم مؤثرترین راه برای وحدت ملی است. امیدواریم نقش خودمان را برای توسعه کشور ایفا کنیم.» اصغر مونسان هم در جمع خبرنگاران گفت: «گردشگری فرابخشی است و به همکاری همه دستگاه‌ها نیاز دارد. بخش گردشگری ورزشی در دنیا مهم است و با توجه به فرابخشی بودن آن به همکاری همه نهادها نیاز داریم. یکی از بخش‌های مهم گردشگری توریسم ورزشی است که باید از این ظرفیت استفاده شود.»

فغانی: با نام ایران در مسابقات بین‌المللی قضاوت می‌کنم

علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال کشورمان که مدتی است به کشور استرالیا مهاجرت کرده همچنان با نام ایران در مسابقات بین‌المللی قضاوت می‌کند. او در این خصوص به ایرنا، گفت: «بعد از اینکه به استرالیا آمدم، تلاش‌هایی صورت گرفت تا نام من از فهرست بین‌المللی داوران ایران حذف شود اما این اتفاق رخ نداد. من همچنان در فهرست داوران بین‌المللی ایران هستم و با افتخار با نام ایران در مسابقات بین‌المللی قضاوت می‌کنم. یعنی اگر در لیگ قهرمانان آسیا یا مسابقات انتخابی جام جهانی سوت بزنم به عنوان داور بین‌المللی در فهرست ایران هستم.»

انتخاب دوباره اصفهانیان بازنشسته

حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال دیروز طی حکمی با تقدیر از اسماعیل صفیری، فریدون اصفهانیان را به عنوان سرپرست کمیته داوران منصوب کرد. نکته قابل توجه اینکه اصفهانیان دو سال قبل به‌خاطر بازنشستگی مجبور شد از ریاست کمیته داوران استعفا بدهد اما حالا بار دیگر برای این سمت انتخاب شده است.

حسن یزدانی: امسال هم طلای جهان را می خواهم

حسن یزدانی، ستاره کشتی ایران در وزن 86 کیلوگرم که این روزها به همراه سایر ملی پوشان در اردوی تیم ملی حضور دارد و برای مسابقات جهانی 2020 آماده می شود، درباره شروع اردوها به سایت فدراسیون گفت:«خوشبختانه در شرایط آمادگی جسمانی و فنی خوبی قرار دارم و امیدوارم در این مدت کوتاه تا رقابت های جهانی نیز زیرنظر کادرفنی به آمادگی کامل برسم. هدفی جز قهرمانی در مسابقات پیش رو ندارم و امسال هم طلای جهان را می خواهم.»

شفر هنوز پولی دریافت نکرده است

مهم‌ترین دغدغه کادر مدیریت استقلال باز کردن پنجره نقل و انتقالات است؛ یکی از بدهی‌های مهمی که باعث شده این پنجره برای آبی‌پوشان پایتخت بسته شود، مطالبات وینفرد شفر است. این روزها ادعاهای مختلفی مبنی بر پرداخت پول شفر می‌شود و گفته شده که بخشی از مطالبات این مربی آلمانی به حساب او واریز شده اما ساشا شفر پسر وینفرد و دستیار او در استقلال به ایسنا، گفت: «هنوز از مطالباتی که قرار است پرداخت شود، هیچ رقمی به حساب ما واریز نشده و همچنان شاهد وعده‌های مختلف هستیم و هیچ‌کدام از آنها عملی نشده است.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7471/18/557833/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها