گفت‌وگوی «ایران» با محمد نوازی، مربی شهرخودرو که تستش مثبت شد

فکر می‌کنم در ایفمارک کرونا گرفتم، بویایی‌ام را از دست داده‌ام




حامد جیرودی / درروزهای گذشته و با موج جدید شیوع کرونا، چهره‌های سرشناس ورزشی مانند حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی، صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال و سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال از ابتلا به این ویروس در امان نماندند و متأسفانه این شرایط ادامه هم دارد. در این میان تست محمد نوازی مربی شهرخودرو هم مثبت شده و پس از او دیگر مربی این تیم یعنی علی سامره هم به کووید 19 مبتلا شده است. نوازی در این خصوص به خبرنگار «ایران» گفت: «نمی‌دانم چطور مبتلا شدم ولی فکر می‌کنم چند روز پیش که با تیم برای دادن تست پزشکی به ایفمارک رفتیم، آنجا مبتلا شده‌ام. صبح آن روز چند سی‌سی از ما خون گرفتند و بعد هم لباس‌مان را درآوردیم و تست ورزش دادیم و سرما خوردم. وگرنه جای خاصی نمی‌رفتم و با تیم در اردوی هتل المپیک بودم.» او که حالا در قرنطینه خانگی است، درباره علائم بیماری‌اش هم توضیح داد: «در ابتدا کمی تب کردم ولی بعد حالم بهتر شد ولی تست دادم که مثبت بود و الان حس بویایی‌ام را از دست داده‌ام. فعلاً استراحت می‌کنم. از همه مردم می‌خواهم مراقب سلامتی‌شان باشند، تا جایی که ممکن است از رفت و آمدهای اضافه پرهیز و موارد بهداشتی را رعایت کنند تا خدای ناکرده مبتلا نشوند.» شهرخودرو شنبه در دیداری دوستانه مقابل پیکان به برتری 3-2 رسید و با این مسابقه، اردوی مشهدی‌ها در تهران پایان یافت. نوازی درباره وضعیت نماینده مشهد در لیگ برتر گفت: «ما 3 بازی دوستانه در این اردو انجام دادیم؛ با بادران بدون گل مساوی، نفت مسجدسلیمان را 1-0 بردیم و در بازی آخر با پیکان که من نبودم ولی شنیدم بچه‌ها خیلی خوب بازی کردند. البته بچه‌ها در دوران بدنسازی هستند. تمرینات چند روز تعطیل است  و تیم از آخر هفته دوباره در مشهد استارت می‌زند.»
با اینکــه ســــیدمهدی رحمتــــــــــی ســـــــــــرمربی شهرخودرو است ولی در لیـگ قهرمانـان آسـیا، نـــوازی که مـــدرک A مربیگری آســیا را دارد به عنوان سرمربی در کنفرانس‌هـــای قبــــل و بعــــد از بازی‌هــــای شـــهرخودرو شــــرکت می‌کرد. او درباره مربیگری رحمتی در لیگ بیستم چنین نظر داد: «آقا مهدی در زمان بازی هم به عنوان کاپیتان با بازیکنانش از عقب زمین به راحتی صحبت می‌کرد و تجربه خوبی در این زمینه دارد. رحمتی به دنبال مدرک مربیگری‌اش است و به طور مداوم کتاب می‌خواند و پرس و جو می‌کند. ما هم کنارش هستیم و امیدوارم با حمایت مردم و مسئولان مشهد و آقای حمیداوی تیم منسجم و خوبی روانه مسابقات لیگ برتر بیستم کنیم.»
چند روز پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه رحمتی به صورت رسمی از فوتبال خداحافظی کرده ولی خودش اعلام کرد هنوز تصمیمی در این باره نگرفته است. نوازی هم در این باره اطلاع دقیقی ندارد: «نمی‌دانم او در لیگ بازی می‌کند یا نه و این بسته به نظر خودش دارد ولی فکر می‌کنم هنوز به بازی کردن علاقه داشته باشد. ضمن اینکه به نظرم در شأن رحمتی است که اگر می‌خواهد کنار برود، یک بازی خداحافظی آبرومندانه برگزار و از او تشکر و قدردانی شود. درست است که یک سری از بازیکنان مثل ما بازی خداحافظی نداشتند و باشگاه‌هایی که بیشتر در آنها بازی کردیم اهمیتی ندادند ولی امیدوارم این اتفاق برای رحمتی بیفتد.» صحبت‌های پایانی‌ هافبک استقلال در دهه 80 درباره شرایط فعلی آبی‌پوشان با حضور محمود فکری است: «خوشحالم که یک کادر استقلالی آمده و امیدوارم با آمدن آقای فکری و سایر دوستان اتفاق‌های خوبی بیفتد و استقلال به جایگاه واقعی‌اش برگردد. حق هواداران نیست که این همه اذیت شوند.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7472/18/557960/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها