جلسه مدیران و پیشکسوتان پرسپولیس با نمایندگان مجلس

یحیی نبود، پروین تقاضای بودجه کرد



جلسه اعضای فراکسیون ورزش و کمیسیون فرهنگی مجلس با پیشکسوتان و مدیران باشگاه پرسپولیس دیروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. در این جلسه مهدی رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس، علی رغبتی، محمد فیاض و غلام محمدعلیپور اعضای هیأت مدیره و پیشکسوتانی چون علی پروین، حمید استیلی، محمود خوردبین، محسن خلیلی و سپهر حیدری و برخی از اعضای کانون هواداران باشگاه پرسپولیس حضور داشتند ولی یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی که جز مدعوین بودند، غیبت داشتند. در این نشست پیشکسوتان پرسپولیس به بحث و تبادل نظر پیرامون مشکلات و حواشی این تیم پرداخته و این مسائل را با نمایندگان مردم در مجلس در میان گذاشتند. پروین درباره جلسه پرسپولیسی ها با نمایندگان مجلس گفت: «جلسه خیلی خوبی بود. امیدوارم خروجی خوبی هم داشته باشد. در مورد سهام بورس، خصوصی‌سازی و مشکلات استقلال و پرسپولیس امیدوارم خروجی داشته باشد که نتیجه بگیریم. هزینه‌های استقلال و پرسپولیس بالای 200 میلیارد تومان می‌رود، اینها را نمی‌توان تأمین کرد مگر این که بودجه و درآمدزایی باشد. حالا فکر کنیم امسال بگذرد، سال بعد چه؟ باز هم می‌گویم دست شان درد نکند.»
رسول‌پناه: به دنبال درآمدزایی از فروش بشار نیستیم
مهدی رسول‌پناه پس از حضور در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: «در خصوص مشکلات باشگاه پرسپولیس دیداری با نمایندگان محترم مجلس بخصوص اعضای فراکسیون ورزش مجلس داشتیم و مشکلات و دغدغه‌هایمان را بیان کردیم. پرسپولیس یکی از بزرگترین باشگاه ها است که قهرمان غرب آسیا شده. من خدمت نمایندگان دغدغه و مشکلات باشگاه را بیان کردم و امیدوارم راهکاری ایجاد شود تا مشکلات حل شود؛از سویی در خدمت کمیسیون برنامه و بودجه هم بودیم تا راهکار مناسبی جهت رفع مشکلات پیدا کنیم. ‌مشکلات باشگاه پرسپولیس خیلی زیاد است بخصوص در بخش مالی که امیدوارم به راهکار مناسبی برسیم.» سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه در این جلسات چه قول‌هایی از نمایندگان برای حل مشکلات گرفته‌اید؟ عنوان کرد: «نظر ما این بود که بودجه‌ای برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اختصاص دهند. بحث من باشگاه پرسپولیس است و نماینده استقلال هم در اینجا حضور داشت؛ بودجه‌ای را به صورت مشخص برای دو باشگاه اختصاص و به صورت خیلی فوری در اختیار باشگاه‌ها قرار دهند تا مشکل دو باشگاه حل شود.» رسول‌پناه در مورد بحث بشار رسن و قراردادی که این بازیکن با باشگاه داشته، گفت: «به هیچ عنوان اجازه جدایی به بشار رسن را نخواهیم داد زیرا ما به هیچ عنوان به دنبال درآمدزایی از این بازیکن نیستیم. به توافقاتی با این بازیکن رسیده‌ایم و به امید خدا بشار رسن در تیم ما می‌ماند.»
بشار در تمرینات نیروی هوایی
بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس 4 روز پیش تهران را به مقصد بغداد ترک کرد تا در مراسم دومین سالگرد وفات مادرش شرکت کند. در همین راستا سایت «اسپورت» عراق خبر داد این بازیکن دوشنبه در تمرینات تیم سابقش نیرو هوایی رفت تا به همراه بازیکنان این تیم تمرین کند. گفتنی است سایت «الکره العراقیه» در جدیدترین خبر 10 بازیکن گرانقیمت فوتبال این کشور در به روزرسانی جدید سایت ترانسفر مارکت را معرفی کرد و رسن با ارزش 725 هزار یورو در رده ششم این رده‌بندی قرار گرفت.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7472/18/557964/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها