برگزاری نمایشگاه مجازی «نام احمد» با موضوع پیامبر اعظم(ص)



 این روزها موزه هنرهای معاصر به دلیل بازسازی تعطیل است. البته اگر هم باز بود به دلیل اپیدمی نمی‌توانست نمایشگاه بگذارد. با این حال موزه هنرهای معاصر با استفاده از گنجینه مؤسسه هنرهای تجسمی معاصر به مناسبت هفته وحدت، نمایشگاهی از ۸۲ اثر از هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی با عنوان «نام احمد» را به صورت مجازی از 13 آبان‌ماه افتتاح کرد. تعداد 8۲ اثر از 82 هنرمند بنام از مجموعه گنجینه مؤسسه و ۱۰ اثر از گنجینه موزه هنرهای معاصر در صفحات مجازی @tajasomi و سایت civa. ir در ایام هفته وحدت در نمایشگاه مجازی «احمد» در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت. آثار این نمایشگاه از مجموعه گنجینه مؤسسه هنرهای تجسمی معاصر و موزه هنرهای معاصر در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، نگارگری، تصویرسازی، عکس، مجسمه سفال و سرامیک و گرافیک، به صورت مجازی به نمایش در می‌آید. مرتضی افشاری، مرتضی اسدی، کاظم چلیپا، مصطفی ندرلو و ناصر سیفی، پنج هنرمند حاضر در این رویداد هستند.
احمد پیله چی، ازهار شرکا، رضا رینه‌ای، علی اشرف صندوق‌آبادی، حسین غلامی، مهدی فروزنده، مهدی فلاح و محمد علی قربانی، هشت هنرمند خوشنویسی هستند که آثارشان در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.
هنرمندانی که آثارشان از گنجینه موزه هنرهای معاصر در این نمایشگاه عرضه می‌شود عبارتند از: محمدباقر آقامیری اثری به نام محبت ازلی، ضیاء‌الدین امامی اثری با نام آفرینش آدم، اصغر جوانی اثری به نام اسراء، رأفت نگارنده اثری به نام منور، حبیب الله آیت‌اللهی اثری به نام کعبه نور، نصرالله افجه‌ای اثری به نام مجلس اول، محمد احصایی اثری به نام لا اله الا الله، جلیل رسولی با اثر سوره حمد.
پرویز حاصلی، یوسف حسینی و مینا صدری حوزه نگارگری، احسان آرمان، زهرا اخوت، صادق باقری، محمد علی جمالی، آرش گلابچیان حوزه سفال و نسرین زندی روان، نادر قشقایی، مرضیه محجوبیان و کامیبز هورسان حوزه مجسمه‌سازی، اسامی هنرمندان سه بخش دیگر نمایشگاه «نام احمد» را تشکیل می‌دهند.
همچنین ۱۷ هنرمند هم در حوزه تصویرسازی آثار خود را به نمایش گذاشته‌اند. هدی حدادی، سحر خراسانی، پژمان رحیمی‌زاده، پیمان رحیمی‌زاده، علی شفیع آبادی و... از جمله این هنرمندان هستند. و در نهایت آثار 12 هنرمند عکاس هم در این نمایشگاه به نمایش درآمده است. هنرمندانی چون رسول اولیازاده، سعید جانبزرگی، احمد جلالیان، امیر علی جوادیان و... جزو این هنرمندان بوده‌اند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7483/20/559312/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها