ساخت انیمیشن های دو بعدی




امروزه با وجود نرم‌افزارهای مختلف می‌توان بسیاری از اموری که در گذشته فقط توسط متخصصان و با کمک ابزارآلات و سیستم‌های مخصوص به آن کار انجام می‌شد براحتی روی یک سیستم خانگی نیز انجام داد، به‌عنوان مثال در گذشته ساخت کارتون‌ها و انیمیشن‌های تلویزیونی تنها در استودیوهای پیشرفته قابل انجام بود و یک کاربر خانگی نمی‌توانست برای ساخت یک کارتون ساده اقدام کند. نرم افزارهای بسیاری را امروزه می‌توان یافت که به وسیله آنها کاربران می‌توانند براحتی نیازهای خود را در این زمینه و روی سیستم‌های خانگی برطرف کنند.
یکی از این نرم افزارها StoryBoard Pro است که به کمک آن کاربران می‌توانند اقدام به ساخت و تولید کارتون‌های دو بعدی کنند؛ در این نرم افزار، ابزارهای مختلفی قرار داده شده است که کاربران غیر حرفه‌ای نیز با مدتی کار با این ابزارها می‌توانند تصاویر دو بعدی ساده را ایجاد کنند.
همچنین در این نرم افزار ویژگی‌هایی همانند ساخت نمای حرکت دوربین  موجود است که البته این ویژگی برای کابران حرفه‌ای این نرم افزار قرار داده شده است. این برنامه برای کاربران مختلفی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد و StoryBoard کارها نیز می‌توانند با این برنامه نیازهای خود را بر طرف کنند. از ویژگی‌های نرم افزار Toon Boom StoryBoard Pro می‌توان به پشتیبانی از فرمت‌های مختلف عکس برای استفاده در پروژه‌ها اشاره کرد. این نرم افزار همچنین دارای رابط کاربری بسیار عالی و ابزارهای ترسیم اشکال هندسی و انواع خطوط است؛ وجود ابزار طراحی تصاویر اولیه و توانایی لایه‌بندی پروژه به‌صورت حرفه‌ای از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار به شمار می‌رود. این اپلیکیشن همچنین دارای نما‌ها و حرکت‌های مختلف زاویه دید دوربینی است و می‌توانید با کمک آن کارتون‌هایی بسیار زیبا خلق کنید، اگر شما هم علاقه‌مندید تا این نرم افزار را در اختیار داشته باشید و با کمک آن محتواهای جالبی تولید کنید می‌توانید این نرم افزار را از وب سایت پی سی ورلد به آدرس P30world.com به‌صورت رایگان بارگذاری کنید.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7510/17/562375/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها