امیدوارم دربی با بازی‌های برابر برگزار شود

فکری: نباید از نیمکت‌ها فیلم و عکس منفی بگیرند!



محمود فکری، سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: با وجود بارندگی‌های شدید تهران، تمرینات خوبی انجام دادیم و بازیکنان ما آماده هستند و امیدوارم 3 امتیاز را بگیریم. 5 بازیکن مصدوم داریم. غفوری هم آسیب دیده نیست ولی کیستی در پای اوست که پزشکان گفته‌اند باید چند آمپول بزند و بعد از چند روز استراحت به تیم ما اضافه شود. البته متاسفانه فضای داوری با تیم ما نامهربان است. 2 بازیکن تیم ما به دلیل مصدومیت در بازی قبل از بازی خارج شدند و داور وظیفه دارد جلوی خشونت را با دادن تذکرات یا کارت زرد و قرمز بگیرد.»
او در پاسخ به این سؤال که آیا شرح وظایف کادر فنی مشخص است چون در بازی گذشته بین حنیف عمران‌زاده و صمد مرفاوی اختلاف نظر به وجود آمد، گفت: «بله شرح وظایف در تیم ما مشخص است ولی برخی اتفاقات باعث شد تا خیلی امیدوار شوم. وقتی این هجمه به یکباره ایجاد می‌شود، یعنی مخالفان استقلال متوجه شده‌اند که تیم ما راهش را درست می‌رود و همه دست به دست داده‌اند که استقلال دچار مشکل شود. 16 تیم در لیگ برتر داریم ولی دوربین‌هایی را نمی‌بینیم که صحنه‌هایی را از نیمکت آنها پخش کند. در بازی ماشین سازی و پیکان هم فیلم‌هایی بیرون آمد و منتشر شد. من خودم در بازی قبل به عمران‌زاده گفتم که به مرادمند بگوید جلو برود ولی چون آقای مرفاوی این موضوع را نمی‌دانست مخالفت کرد و واکنش نشان داد که البته این موضوع حل شد. سؤال من این است که چرا از بقیه نیمکت‌ها فیلمی گرفته نمی‌شود؟ مطمئناً کسانی که 90 دقیقه از نیمکت ما فیلم می‌گیرند، دوستان ما نیستند. من از سازمان لیگ می‌خواهم اجازه ندهد کسانی که در آنجا هستند فیلم و عکس منفی بگیرند. این تصاویر باید کنترل شده باشد. نباید به بدخواهان استقلال اجازه بدهیم که اینگونه کارها را انجام بدهند اما خودمان هم باید حواس‌مان باشد که نباید بازیچه دست دشمنان و بدخواهان شویم که لطمه ببینیم.»
فکری در مورد لغو بازی نساجی با پرسپولیس هم صحبت کرد: «من نظر خاصی ندارم. خود آقای مهدی گفته که بازی‌های عقب افتاده انجام می‌شود و بعد به دربی می‌رسیم. باید ببینیم صحبت‌هایی که می‌کنند واقعیت دارد یا شاهد داستان‌های دیگری هستیم. من نظر خاصی در این مورد ندارم ولی امیدوارم دربی با بازی‌های برابر انجام شود.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7510/18/562385/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها