ایران در ایران



واکنش استانداری آذربایجان غربی به انتشار فیلم درگیری فرماندارنقده

ارومیه – استانداری آذربایجان غربی با انتشار اطلاعیه‌ای در خصوص انتشار فیلم درگیری فرماندار نقده با دو نفر نسبت به حواشی ایجاد شده در این زمینه توضیحاتی ارائه کرد. روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی در این توضیحات آورده است، پیرو انتشار فیلمی از دعوای یکی از کارکنان استانداری آذربایجان غربی با دو نفر در فضای مجازی توضیحات زیر جهت استحضار و اطلاع افکار عمومی منتشر می‌شود.
به‌استحضار می‌رساند فیلم منتشره از دعوای یکی از کارکنان استانداری آذربایجان غربی با برخی افراد در شبکه‌های اجتماعی متعلق به سال ۱۳۹۵ و پیش از عهده‌داری مسئولیت فرمانداری شهرستان نقده است و ارتباطی به موقعیت اداری فعلی ایشان ندارد و طرفین آشتی کرده و در حال حاضر مشکلی وجود ندارد. دعوای رخ داده صرفاً به‌دلیل این بوده که ایشان به‌عنوان واسطه حل یک مسأله مالی پیشقدم شده بود اما موضوع از مسیر عادی خارج و به دعوا و درگیری منجر شد.

استان فارس برای نخستین بار در کشوراز ۵۸ درسنامه رونمایی کرد

شیراز -    برای نخستین بار در کشور و در روزهای شیوع کرونا، ۵۸ عنوان درسنامه خودآموز در استان فارس رونمایی شد. طی آیینی با حضور مسئولان آموزش و پرورش فارس، ۵۸ درسنامه خودآموز دوره‌های اول و دوم متوسطه و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش رونمایی شد. معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس در این آیین گفت: این درسنامه‌ها توسط سرگروه‌های آموزشی و دبیران مجرب استان برای استفاده دانش‌آموزان تهیه شده است.
به گزارش آموزش و پرورش فارس، رسول قانونی خاطرنشان کرد: هدف از تهیه این درسنامه‌ها ارتقای کیفیت یادگیری دانش‌آموزان خصوصاً در مناطق کمتر برخوردار و محروم بوده است. معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس، گفت: اطلس دسترسی دانش‌آموزان به انواع روش‌های آموزشی در سراسر استان تهیه شد و در سامانه ltms.medu.ir قابل مشاهده و گزارش‌گیری است.

درگذشت پیشکسوت رسانه درخوزستان

مسجد سلیمان - خبرنگار «ایران»: یک خبرنگار پیشکسوت و فعال در رسانه‌های متعدد خوزستان در گذشت. بهروزصالحی که بیش از۵۰سال ازعمر۷۵ساله خود را به‌عنوان خبرنگار روزنامه‌های اطلاعات، رسالت، سیاست روز و... در شهرهای اهواز و مسجدسلیمان فعالیت داشت به‌دلیل بیماری سرطان و نارسایی شش‌ها دریکی از بیمارستان‌های اهواز آسمانی شد و جامعه مطبوعات خوزستان را عزادارکرد. این پیشکسوت حوزه خبر، گزارش و عکاسی در طول دوران خبرنگاری خود شاگردان زیادی را تربیت کرد که در رسانه‌های خوزستان فعالیت می‌کنند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7526/11/564380/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها