رسم نمودار با یک کلیک




اگر شما هم برای درس یا کار خود نیاز به کشیدن نمودار دارید بهتر است از یک نرم‌افزار ساده و کاربردی استفاده کنید تا با مشکلات کمتری مواجه شوید.
یکی از این نرم‌افزارهای موفق، MyDraw است. این نرم‌افزار کاربردی و البته کارآمد در زمینه رسم انواع نمودار و دیاگرام‌های پیشرفته است و با کمک آن می‌توانید نمودارهای نسبتاً پیشرفته‌ای را بسادگی رسم و آماده کنید. از این‌رو این محصول به عنوان یک ابزار ساده اما قدرتمند می‌تواند به شما در ساخت و طراحی نمودارهای مد‌نظرتان کمک کند.
همچنین شما می‌توانید به کمک این نرم‌افزار به رسم نمودار‌هایی گسترده مانند نمودار جریان، نمودار سازمانی، نمودار شبکه‌ای، نمودار شجره‌نامه خانوادگی و... اقدام کنید. ویژگی‌های قدرتمند این محصول باعث خواهد شد تا شما بتوانید با خیالی آسوده، از این نرم‌افزار برای ساخت نمودار و دیاگرام‌های پیشرفته خود استفاده کنید. از ویژگی‌های نرم‌افزار، رسم نمودار و دیاگرام پیشرفته MyDraw می‌توان به رابط کاربری بسیار مناسبی اشاره کرد که کار را بسیار ساده کرده است. همچنین برای راحتی حال کاربران، بیش از 100 نمودار و دیاگرام از پیش آماده شده در اختیار آنها قرار دارد و تنها کافی است بسته به نیاز خود یکی از این نمودارها را مورد استفاده قرار بدهند.
بهره‌مندی از نماد و شکل‌های متنوع برای استفاده در نمودارها نیز از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار به شمار می‌رود. وجود طرح‌بندی‌های خودکار برای نمودارهای شما، ابزار قدرتمند طراحی و ترسیم (Drawing Tools) و همچنین ذخیره‌سازی تصاویر شما در قالب فرمت‌های مختلف هم بخشی دیگر از توانمندی‌های این نرم‌افزار پرکار به شمار می‌رود.
از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار می‌توان به چاپ پیشرفته نمودار و دیاگرام‌های شما اشاره کرد. اگر شما هم علاقه‌مندید تا این نرم‌افزار را در اختیار داشته باشید، می‌توانید آن را از وب سایت P30world.com به صورت رایگان بارگذاری کنید.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7528/17/564605/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها