ایراد از سالم بودن من است، جادوگر و دلال هم ندارم

فکری: برای استقلال سناریو چیده‌اند


محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین دیروز این تیم درباره شرایط شیخ دیاباته و سایر بازیکنان مصدوم تیم استقلال عنوان کرد: «دیاباته تقریباً تمرینات خود را شروع کرده و نصفه و نیمه در کارهای تاکتیکی شرکت می‌کند، اما سعی داریم آرام آرام وی را به تیم اضافه کنیم تا مجدد آسیب نبیند. دیاباته بازیکن تأثیرگذاری است و در تمام بازی‌ها می‌تواند به ما کمک کند، چه این مسابقه دربی باشد یا دیدارهای دیگر.»
او درباره اینکه آیا با تاریخ 22 دی به عنوان زمان دربی مشکلی ندارد، گفت: «به ما قول داده بودند تا زمان برگزار نشدن دیدارهای عقب افتاده پرسپولیس بازی نکنیم تا تعداد مسابقات دو تیم برابر باشد نه اینکه استقلال دو بازی بیشتر داشته باشد، اگر قرار بود چنین برنامه‌ای در نظر گرفته شود همان ابتدا این کار را انجام می‌دادند. متأسفانه فکر می‌کنم شاید زور ما کم است و این اتفاق‌ها به همین دلیل می‌افتد.» فکری در باره انتقاد برخی کارشناسان نسبت به زیبا بازی نکردن استقلال توضیح داد: «این نظر کارشناسان نیست، بلکه نظر افرادی است که سناریو را از قبل چیده اند. بچه نیستم و سال‌ها در استقلال بازی کردم. کاپیتان و مربی این تیم بودم. فضا را می‌شناسم و می‌دانم برای استقلال سناریو چیده‌اند. یعنی اگر باختیم چه کاری انجام بدهند، مساوی کردیم چه موضوعی را دنبال کنند و اگر هم به پیروزی رسیدیم پیگیر چه موضوعی باشند. مگر تیم‌های دیگر بازی کهکشانی انجام می‌دهند؛ چرا از آنها ایراد نمی‌گیرند. ایراد سالم بودن من است. من پوکرباز و شرط بند نیستم، جادوگر و دلال هم ندارم. از بازیکن پول نمی گیرم، حق کسی را نمی‌خورم و دروغ هم نمی‌گویم. ایراد من هستم. همه آدم‌های ناسالم را دوست دارند، اما علاقه‌ای به افراد سالم مثل من ندارند، فقط آنها را برای روز مردنشان دوست دارند و در آن زمان از این افراد تعریف می‌کنند. »
سرمربی استقلال تصریح کرد: «استقلالی‌های زیادی از باخت ما بیشتر از پرسپولیسی‌ها خوشحال می‌شوند. ایراد مجموعه استقلال چند فرقه و دسته بودن هواداران تیم است. خیلی از آنها طرفدار استقلال نبوده و هوادار افراد هستند. این موضوع خیلی ما را اذیت می‌کند و درستش این است که همه مدیران، بازیکنان، مربیانی که برای این تیم کار کرده و زحمت کشیده‌اند پشت پرچم استقلال باشند، زیرا هیچ یک از ما بزرگ‌تر از استقلال نیستیم. برای درست شدن تیم باید همه هواداران کمک کنند در غیر این صورت باید جلو برویم و ببینیم چه اتفاقاتی رقم می‌خورد.»

تمرین دیروز استقلال از ساعت 14 در زمین ورزشگاه نفت تهرانسر برگزار شد. داریوش شجاعیان و محمد نادری2 بازیکنی که به بازی با گل گهر سیرجان نمی رسند به صورت اختصاصی تمرین کردند. شیخ دیاباته هم با پشت سرگذاشتن دوران مصدومیت در کنار سایر بازیکنان در برنامه های گروهی تیمش شرکت کرد. نکته جالب در حاشیه این جلسه تمرینی اینکه چند هوادار استقلال از روی پشت بام ساختمان های مجاور با پرچم استقلال مشغول تماشای تمرین بودند.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7528/18/564613/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها