اعلام جزئیات چگونگی خرید از نمایشگاه مجازی کتاب تهران



گروه فرهنگی / مسئولان اجرایی نخستین نمایشگاه مجازی کتاب  تهران با انتشار خبری جزئیات بیشتری درخصوص چگونگی خرید کتاب در اختیار علاقه‌مندان گذاشتند.
آن‌طور که در شرایط و ضوابط خرید کتاب از این نمایشگاه آمده، ناشران مجاز به عرضه و فروش کتاب‌های منتشرشده خود از  سال 1392 به بعد خواهند بود. خرید از این نمایشگاه 24 ساعته بوده و علاقه‌مندان با هیچ محدودیت زمانی روبه‌رو نخواهند بود.
نکته‌ای که خریداران نباید فراموش کنند این است که افزودن کتاب‌های مورد نظر آنان به سبد خرید تنها به‌منزله رزرو موقت است و تا  زمانی که مبلغ سفارش پرداخت نشود، فرآیند خرید تکمیل نخواهد شد. همچون دیگر خریدهای اینترنتی، تا پیش از نهایی کردن آثاری که انتخاب کرده‌اید ضروری است که به مشخصات کتاب اعم از عنوان، ناشر، سال نشر، قیمت و... دقت کنید چرا که پس از پرداخت و تکمیل فرآیند خرید، امکان تغییر یا لغو سفارش وجود ندارد. بنابراین اطلاعیه، به‌منظور رعایت نکات امنیتی پرداخت وجه خرید کتاب تنها از طریق درگاه‌های داخل سامانه نمایشگاه مجازی معتبر است. بنابراین هرگونه پرداخت اعم از خرید کتاب یا دریافت مرسوله، خارج از این درگاه‌ها مجاز نیست و مسئولیت آن برعهده خریدار است. با این ‌حال از سوی برگزارکنندگان نمایشگاه مجازی کتاب تهران ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ به‌عنوان شماره پشتیبانی اعلام‌ شده که مردم در صورت مواجهه با چنین مواردی می‌توانند اطلاع‌رسانی کنند. آن‌طور که پیش‌تر هم اطلاع‌رسانی شده، ارسال کتاب از سوی ناشر در خلال برگزاری این نمایشگاه چه از طریق پست و چه به روش‌های دیگر رایگان خواهد بود. از همین رو تنها مبلغی که خریدار باید پرداخت کند هزینه کتاب‌های خریداری‌ شده و تنها از طریق درگاه‌های سامانه نمایشگاه مجازی است. بنابراین هرگونه درخواست وجه از خریدار خارج از این روال ممنوع و تخلف است. بر این اساس خریدار موظف به درج نشانی پستی دقیق است و مسئولیت هرگونه خطا در نشانی ثبت‌ شده به عهده خود او خواهد بود. از همان ابتدا نیز توجه داشته باشید که پس از تکمیل فرآیند خرید و پرداخت دیگر امکان تغییر نشانی فراهم نیست. البته ملزومات دیگری هم درباره نشانی محل دریافت کتاب‌ها عنوان‌ شده، این‌که امکان تحویل کتاب در اماکن عمومی همچون کافه، کافی‌ نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است نشانی تحویل، دقیق  و قابل استناد باشد. همراه با همه مرسولات ارسالی فاکتور کتاب‌های خریداری‌شده از سوی ناشر به دست خریداران خواهد رسید. از سوی دیگر در صورت ارسال کتاب توسط ناشر از طریق شرکت پست کد رهگیری به شماره تماس خریدار پیامک خواهد شد. اما اگر ناشر روشی غیر از ارسال پستی را در نظر بگیرد؛ شماره تلفن متصدی ارسال در پنل خریدار قابل‌ مشاهده خواهد بود.
گفتنی است که علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از نحوه ثبت‌ نام ناشران‌، بن نمایشگاه،‌ سرویس‌های ارسال محصولات و سامانه فروش با سامانه پاسخگویی نمایشگاه مجازی کتاب تهران با شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ تماس بگیرند. ناشران در خلال برپایی نخستین نمایشاه مجازی کتاب از یکم تا ششم بهمن ماه میزان دوستداران کتاب از سراسر کشورمان خواهند بود.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7542/19/566359/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها