هشدار مدیرعامل بهشت زهرا(س) به بازگشت شرایط سخت کرونا با کوچکترین غفلت شهروندان




مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با تأکید بر اینکه شرایط کرونا شکننده است و نباید فریب آمار را خورد خطاب به شهروندان هشدار داد: با کوچک‌ترین غفلت به شرایط سخت باز خواهیم گشت.
 سعید خال در گفت‌و‌گو با ایسنا، با تأکید بر سخنان وزیر بهداشت و توصیه‌های دکتر زالی رئیس ستاد مقابله با کرونای تهران، گفت: شرایط آمار فوت کرونا در تهران دقیقاً شبیه اردیبهشت ماه است و در صورت کوچک‌ترین غفلت و بی‌توجهی به توصیه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی به شرایط سخت و بحرانی آبان ماه ٩٩ باز خواهیم گشت.
خال افزود: بخشی از رعایت پروتکل‌ها به شهروندان عزیزمان و بخشی  به نهادها و مسئولان ذیربط و جلوگیری از آزادسازی های بی‌رویه باز می گردد.
وی با تأکید بر ادامه روند رعایت پروتکل‌ها و محدویت‌ها افزود: در صورت کوچترین غفلت از طرف مردم خدای ناکرده به شرایط سخت و غیر قابل تصور آبان ماه باز خواهیم گشت، لذا باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان در دستور کار قرار گیرد.
خال شرایط و اوضاع فعلی را شکننده خواند و گفت: نباید از یک سوراخ دوبار گزیده شویم و بر همه مسئولان و دست اندرکاران و نهادهای مختلف  واجب است تا شرایط اطمینان بخش رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی گرفته و محدودیت‌ها را رعایت کنند.
وی تأکید کرد: توصیه ما به شهروندان همچنان رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و زدن ماسک و رعایت توصیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7545/5/566682/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها