چگونه نرم افزارها را از روی سیستم حذف کنیم؟


گاهی قصد پاک کردن فایل‌ها و نرم افزارهای اضافی را از روی سیستم خود دارید ولی فرصت زیادی هم ندارید که در این شرایط نرم افزارها می‌توانند به شما کمک کنند.
IObit Uninstaller نرم افزاری ساده و در عین حال کارآمد برای کمک به شما در Uninstall و حذف نرم افزارها و پوشه‌های ناخواسته از کامپیوتر، با سرعت بالا است.
زمانی که بخش Windows Add or Remove Programs داخلی ویندوز در Control Panel از حذف نرم افزاری عاجز است، IObit Uninstaller می‌تواند مشکل شما را رفع کند.
این نرم افزار کاملاً رایگان و بدون نیاز به نصب است. از امکانات این نرم افزار می‌توان به Uninstall استاندارد و حرفه‌ای آن اشاره کرد. در حالی که Uninstall استاندارد در بخش Add/Remove Programs کار می‌کند، عملکرد Uninstall حرفه‌ای به شما در اسکن رجیستری ویندوز و هارد درایو برای کشف کلیدهای باقی مانده احتمالی بعد از حذف نرم افزار کمک خواهد کرد. اسکن قدرتمند و توسعه یافته نیز یکی‌ دیگر از ویژگی‌های این نرم افزار به‌شمار می‌رود. عملکرد اسکن قدرتمند و توسعه یافته Obit Uninstaller v2.2 به‌شما امکان اسکن عمیق‌تر و ایمن‌تر رجیستری بخصوص برای کشف کلیدهای باقی مانده از نرم افزارهای حذف شده در رجیستری را می‌دهد.
از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار، Uninstall دسته‌ای و همزمان چندین نرم افزار تنها با یک کلیک است. قابلیت جست‌و‌جوی نرم افزارهای ناخواسته در Forced Uninstall هم به شما امکان جست‌و‌جوی نام نرم افزارها در بخش Forced Uninstall و حذف آنها به‌صورت مستقیم از درون لیست نتایج را می‌دهد. همچنین این نرم افزار با سیستم‌های عامل ویندوز ازجمله ویندوز 7، ویندوز 8، ویندوز 2000، ویندوز XP و Vista سازگار است. اگر شما هم علاقه مندید این نرم افزار را در اختیار داشته باشید می‌توانید آن را به‌صورت رایگان از وب سایت P30world.com بارگذاری کنید.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7545/17/566734/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها