اخبار



وزارت ارتباطات مکلف به خرید تبلت برای دانش آموزان نیازمند شد

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مصوبه کمیسیون آموزش مجلس در خصوص مکلف شدن وزارت ارتباطات برای خرید تبلت برای دانش‌آموزان واکنش نشان داد.
به گزارش «ایران»، حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: «بودجه تخصیصی یک ساله وزارت ارتباطات حداکثر 1500 میلیارد تومان و بودجه مورد نیاز برای خرید 3 میلیون تبلت دانش‌آموزان نیازمند 9000 میلیارد تومان است.»
گفتنی است احمدحسین فلاحی، سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به بررسی طرح رایگان شدن اینترنت برای دانش‌آموزان مناطق محروم، گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون، وزارت ارتباطات مکلف به تأمین تبلت مورد نیاز دانش‌آموزان محروم از دسترسی به تجهیزات آموزشی با همکاری سایر دستگاه‌ها با استناد ماده ۶۹ قانون برنامه ششم و بند «ج» تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۳۹۹ شد.

با کاهش قیمت دلار
این روزها بهترین زمان خرید تلفن همراه است

به گفته رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی تهران، با توجه به کاهش قیمت ارز و آینده نامعلوم این بازار، این روزها زمان خوبی برای خرید گوشی است.
به گزارش ایسنا، مهدی محبی گفت: اکنون هم فروشگاه‌ها با توجه به روند کاهشی دلار، قیمت شان را کاهشی کردند و هم شرکت‌های واردکننده سود بازرگانی‌شان را پایین آوردند و چون دو طرف در حال فروش هستند، قیمت‌ها شدیداً افت کرده، به‌طوری که برای مثال قیمت یک گوشی ۱۱ میلیونی در ۱۰ روز گذشته، حدود سه میلیون تومان کاهش پیدا کرده است. وی درباره استقبال مردم از خرید گوشی در این روزهای بازار بیان کرد: در حال حاضر با این دید که قیمت دلار رو به کاهش است،‌ خریدار کم شده، البته این احتمال هم وجود دارد که باز هم قیمت‌ها کاهش یابد اما این کاهش قطعی نیست و اگر دلار ثابت بماند، همین قیمت‌های فعلی بازار هم ممکن است افزایش یابد. به همین دلیل حال حاضر زمان خوبی برای خرید گوشی است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7546/10/566864/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها