اخبار



صاعقه، مدرسه کانکسی را به آتش کشید

گروه حوادث/  سه معلم و دو دانش آموز که در مدرسه کانکسی حضور داشتند بر اثر برخورد صاعقه دچار سوختگی شدند.
این حادثه شامگاه دوشنبه در منطقه چشمه شیرین و چنگستان بخش سردشت دزفول رخ داد و منجر به آتش‌سوزی کانکس و سوختگی معلمان و دانش‌آموزان پسر شد.
علی عبداللهی شاه‌آبادی، بخشدار سردشت دزفول با بیان اینکه ۱۲ مدرسه کانکسی در این بخش وجود دارد به ایرنا گفت: هنگام حادثه سه معلم و دو دانش‌آموز در کانکس بودند که همگی این افراد دچار سوختگی شدید و خفیف شده و ۲ نفر از آنها به علت شدت سوختگی به بیمارستانی در اهواز منتقل شدند.

نجات دختر 2 ساله از مرگ

گروه حوادث/   دختر 2 ساله که  در خمیر دندان راه تنفسش را بسته بود و در یک قدمی مرگ قرار داشت با کمک به موقع امدادگران آتش‌نشانی اصفهان نجات یافت.
فرهاد کاوه آهنگران، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در این‌باره گفت: صبح سه‌شنبه زن جوانی وحشت‌زده  با سازمان آتش‌نشانی تماس گرفت و گفت که دو دختر ۵ و ۲ ساله‌اش را در خانه تنها گذاشته بوده اما ساعتی بعد دختر ۵ ساله‌اش با تلفن همراه او تماس گرفته و گفته خواهرش در حال خفگی است.
وی افزود: بلافاصله بعد از این تماس، کارشناسان ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان به خانه این زن در خیابان جامی غربی رفتند و پس از رسیدن به محل با دختر 2 ساله در حالی روبه‌رو شدند که در خمیر دندان راه گلویش را بسته و در حالی که رنگش کبود شده بود به سختی نفس می‌کشید. اما امدادگران در خمیردندان را از گلویش خارج کردند و کودک نجات یافت.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در خاتمه به شهروندان توصیه کرد هرگز کودکان را در منزل تنها نگذارند، چون آنها بازیگوش و کنجکاو هستند و حادثه همیشه در کمین است.

پلیس در تعقیب عاملان شلیک به مدیر قشم

گروه حوادث/   عاملان سوء قصد به مدیرعامل منطقه آزاد قشم و همراهش از سوی پلیس تحت تعقیب قرار گرفتند.
رضا صفایی، دادستان عمومی و انقلاب قشم در تشریح این ماجرا گفت: با توجه به اعلام سوء قصد به خودرو مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و مجروح شدن وی و مدیر تشریفات این سازمان، دستورات لازم برای دستگیری عامل یا عاملان سوء قصد صادر شده است.
به گفته شاهدان حادثه شامگاه دوشنبه فرد مسلحی با موتورسیکلت پس از شلیک ۶ یا ۷ گلوله به سمت خودرو سازمانی مدیرعامل منطقه آزاد قشم از محل تیراندازی متواری شد.
فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز گفت: حمیدرضا مؤمنی - مدیرعامل منطقه آزاد قشم- از ناحیه دست مجروح شده بود که از بیمارستان مرخص شد اما تورج امانی مدیر تشریفات سازمان که گفته می‌شود گلوله به صورت وی اصابت کرده،  برای تکمیل مراحل درمان به  تهران منتقل  شد.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7546/12/566871/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها